Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسرم چهارسال و نیمه ۱۶ کیلو سرماخورده لود لوزه هم داره بعضی اوقات بعد از سرماخوردگی سرفه های خلطی داره من برم هگزین و هانی تیم میدم خوبه یا شربت دیگه ای برلی خلطش پیشنهاد میکنید
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- پریود
من 1ماه و17روز دیگه تولد12سالگیمه به نظرتون کی پریود میشم جنسیت:دختر
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، تشکر از شما پزشک محترم، تست آلرژی برای کودکان رو کجا باید انجام بدم؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- ختنه
با سلام مقدار مجاز اموکسی سیلین ۱۲۵بعد از ختنه به روش سنتی چقدر است؟برای نوزاد۴ماهه و اینکه مصرف همزمان پماد آئروتکس و اموکسی سیلین مجاز است؟ و سوال اخر قبل ختنه یک سوم شیاف و ۱۰قطره استامینوفن همزمان داده شده مشکلی نیس؟
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین برای دخترم که پنج سالش بود با وزن ۱۸کیلو گفتین ویتامین دی ۱۰۰۰هفته ای ۳دفعه بدمش باید داذوخونه بگم قطره ویتامین دی ۱۰۰میخوام ؟؟
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- سرما خوردگی
سلام دخترم یک سالشه ویروس سرما خوردگی گرفته بردمش متخصص اطفال بهش شربت کیدوفست و شربت سودوافدرین و اسپری بینی کلدانیز داد به علت گرفتگی شدید بینی و آبریزش بینی و کمی سرفه بعد از مصرف این دارو ها هنوزم آبریزش بینی داره خیلی کم هم سرفه میکنه وقتی سرفه میکنه سینش صدا میده مثل سرفه های خلطی داره ولی تب نداره بی حال و بی اشتها هم نیست بهنظر شما با این دارو ها خوب میشه یا دوباره ویزیت بشه
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر دخترم چند روز پیش تب کرد بعد چند روز مدفوعش اسهالی سفید شد ب کیدی لاکت دادم اسهال خوب شد ولی رنگش همچنان سفیده علتش چیه؟؟؟
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .

