Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه تب داره شربت ستادین دی اشکال ندارهاستفاده کنه
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید ...پسرم که بستری بود بخاطر اسهالش دکتر شیر ببلاک ال اف گذاشت براش تا جای یادمه گفت تا ۵ روز بعد ۵ روز یبار ال اف یبار شیر نان که خودتون تجویز کردین رو بخوره الان رو پروندش نوشته تا دوهفته میشه بفرمایین یکی درمون منظورش بود تا دوهفته ؟؟؟
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- خوابيدن حين شيردهي
سلام. آقاي دكتر من زمانيكه ب دخترم شير ميدم در حين شيردهي خيلي شديد خوابم ميگيره به زور بيدار ميمونم كه شير بخوره بخاطر چيه كم خوني يا طبيعيه؟
- دستمال مرطوب
سلام. ایا کلا و همیشه میشه از دستمال مرطوب برای تمیز کردن نوزاد بعد از ادرارومدفوع به جای شستن استفاده کرد ؟ و هفته ای یه بار هم حمومش کرد؟
- صورت نوزاد
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. تو سوال قبلی فرمودید باید معاینه شود می خواستم بپرسم تو این جور مواقعدامکان درست شدن بعد از چند ماه وجود دارد؟ - سرماخودگی
سلام دخترم سه روزه صداش گرفته موقع شیرخوردن خرخر میکنه چکارکنم؟
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- تغيير شير خشك
سلام.دخترم ٢و نيم ماهشه و در طول ١ ماه اخير ٣ مدل شير خشك عوض كرديم چون بهش نميساخت و باعث نفخ يبوست يا اسهال ميشد.به تجويز پزشك اپتاميل پپتي تهيه شد كه كودك طمعش رو دوست نداره و نميخوره..حالا به نظرتون نان اچ ا بگيرم كفايت ميكنه؟لطفا راهنماييم كنين براي تعويض شير خشك كودك چطور اقدام كنم؟منظورم اينه شسر قبلي رو ناگهاني قطع كنم و جديد رو شروع كنم يا تركيب كنم اول؟
- جای واکسن
سلام اقای دکتر . نوزادم رو انروز حمام بردم متوجه التهاب جای واکسن بدو تولدش رو بازوش شدم. الان نوزاد من سی و سه روزه هست و تا امروز التهاب وجود نداشت ولی امروز متوجه التهاب شدم قبلا بررسی کرده بودم التهاب نداشت. آیا جای نگرانی هست؟ مثل یه جوش برجسته و قرمز رنگ و سفت هست
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- نوزاد هفت ماهه
سلام دختر من هفت ماهش هست یه کم سرما خوردگی داره و عفونت میشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم
- سلام دخترم ۱۴ماهشه سرفه های خلطی داره،انگشت داخل گوشش میکنه
امروز دخترم یهو افتاد ب سرفه خلطی ،انگشت داخل گوشش میکنه،بیقراره توخواب،سرفه میکنه ک اوق میزنه
- نوع شیرخشک بچه
بچه من سه ماهشه اپتامیل میدم اسهال میسه دل پیچه وگاز معده داره کدوم شیرخسک بدم هم وزن بده هم اسهال نداشته باشه بیومیل پلاس یا سوپرامیل یا نان ممنون.تشکر
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- سرفه نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماه ونیم است چند روزه که سرفه خشک میکند تب نداره بنده سر خود بهش آموکسیسیلین میدم اشکالی نداره
- نوزاد یک ماهه
سلام نوزاد م یک ماهه هست و گرفتگی بینی و خلط پشت گلو داره برا درمانش چی کار کنم ؟؟؟
- درد شکمی نوزاد 7 ماهه
سلام .نوزادی 7 ماهه دارم که شبها دلدرد میگیره و بعد از بغل کردن و چند دقیقه راه رفتن درست میشه ولی یک ساعت بعد دوباره دلدرد میگیره .مدفوعش سبز هست و جای دندوناش درد میکنه .موقع دلدرد بدنش رو صاف میکنه و صورتش رو اینور و اونور میکنه گاهی هم شیر زیاد میدم درست میشه .علتش رو میخواستم ایا کولیک هست یا از کلیه هاش هست .ممنون.
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی

