Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خشک میکنه دوروزه پلارژین میدم بهش با نئوتادین ولی کمترنشده چ شربتی بدم ک زودتر خوب شه ۵سالشه ممنون
- خارش بین انگشتان دست و پا
با سلام- علت خارش بین انگشتان دست و پای کودک 26 ماهه که در طی شب بیشتر است چه می تواند باشد؟ توضیح اینکه فقط مقداری قرمزی پوست در محل خارش ها دیده میشود.
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکترپسر سه ساله ای دارم که چند روزهست سرما خورده غلط بالا آورد بهش استامینوفن ودیفن هیدرامین دادم بعدآبریزش گرفت الان یکم بیحاله البته غذاهم نمیخوره شما چه تجویز میفرمایید
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم
- سلام اقای دکتر پسر هیحده ماهم بعد سه روز تب ،بدنش دانه های قرمز زده دارویی هست که مصرف کنم بهتر بشه ،میشه واکسن هیجدا ماهگی براش تزریق کنم ممنون
سلام اقای دکتر ،پسر م هیجده ماه داره بعد ازسه روز تب بدنش دانه های قرمز زده ، علتش چیه ،میشه براش واکسن هیجده ماهگی تزریق کنم ،
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- لیپوزوفرمقدارمصرف نوزادی ک ۶ ماهش تموم شده
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام من یک پسر سه ساله دارم و متوجه شدم ک مقداری کرم ضد افتاب کودک ک مال خودش بوده رو خورده هرچقدرم ازش سوال پرسیدم میگه یکم خوردم ایا خطرناکه بهش اب یا شیر بدم بخوره؟؟
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟

