Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت گریپ واتر
نوزاد بیست روزه دارم . دل درد شدید داره. ایا شربت گریپ واتر دینه میتونم بهش بدم؟ در صورت تایید مصرف میزان مصرفش در شبانه روز چقدر میتونه باشه؟
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- سرماخوردگی و گرفتگی صدا
صدا نوزادم بعد سرما گرفته چیکار کنم
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- سلام شربت کید هلیکس و استامينوفن و اموکسیلین برای نوازاد ۴۵ روزه خوبه سرما خورده
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- متخصص پوست اطفال
سلام من یه دختر ۶ ساله دارم پاییز زمستان دست وپاهاش تقریبا نارنجی رنگ میشه ممنون میشم جواب بدهید
- سلام اقای دکتر شیر بادام برا نوزاد 6ماهه خوبه وچقدر روزی بهش بدم
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- کم اشتهایی
باسلام وخسته نباشید من یه دختر 4 ساله دارم که خیلی کم اشتهاست چه شربت مولتی ویتامینی برای افزایش اشتها پیشنهاد میکنید
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- بچه نمیتونه بشینه وحرکتی کنه
سلام دخترم ۱۵ماهشه وزن الانش ۶کیلوونیمه زمانیکه دنیااومد۳۴هفته بودوقد۴۴باوزن یک کیلوهفتصد الان نمیتونه بشینه وچهاردست وپانمیره خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- سرماخوردگی
- معرفی جراح اطفال
سلام وقت بخیر لطفا یک جراح کودکان ماهر معرفی کنید برای ختنه پسرم با سپاس
- اسهال کودک 9ماهه
سلام اقای دکتر فرزند 9ماهه م دچار اسهال شده بر اثر مصرف انتی بیوتیک الان سه روزه که اسهالش قطع نمیشه دو شب هم هست کیدی لاکت بهش میدم اما هنوز خوب نشده اسهالش هم رنگ سبز داره دکتر لطفا راهنماییم کنید
- امیکرون
سلام از دوشنبه خودم علایم سرماخوردگی و بدن درد داشتم.علی رغم ماسک و رعایت پسر دو سال و نیمم با وزن ۱۳ کیلو از صبح امروز تب ۳۷.۶ کرد پاشویه کردم قطع شد.بیحال و بی اشتها هم هست داروی خاصی باید مصرف کنه؟
- پماد آنتی همورویید
سلام اقای دکتر نوزادم یازده ماهس براثریبوست معقدش متورم شده بود فرمودیدپماد انتی همورویید بزنم.چه مدت زمانی میشه این پماد استفاده کرد چن روز؟؟
- پرش دست وپانوزاددر خواب و بیراری و
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهو ۲۰ روزش پرش دستو پا در خواب داره طبیعی تا کی این جوری

