Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- کج گذاشتن پا
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم. دستشو بگیریم تا تا میکنه. مبل و اشیا رو میگیره بلند میشه. موقع راه رفتن پای راستش رو یکم رو به بیرون میذاره. چون هنوز خوب راه رفتن رو یاد نگرفته اونطوره یا مشکل داره؟ باید ببرم ارتوپد؟ نگرانم
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هشت ماهشه و هفت روزه يبوست داره ، شربت انجير هم دادم طبق ساعت به مدت سه روز ديدم نشد، بعد داروي نعنا سوپرمينت باريج دادم باد شكمش خالي ميشه ولي مدفوع انجام نميده ، روغن زيتون هم ميدم ، چيكار كنم اقاي دكتر
- نفع معده
سلام خسته نباشیددخترم دوماهشه بردم دکتربراش رانتدین نی نی کر اهورانی نی داد بعدبراش سنونوشت گفت خوب نشدببرسنو بگیربردم دکتردیگه باز رانتیدین باقطره استامینوفن سوسوانسیون دادبرای چی خوبه قطره استامینوفن
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- چشمک زدن نوزاد
نوزاد سه ماهه دارم که دو هفته است متوجه شدم چشماش حالت چشمک زدن داره البته این چشمکها مداوم و پشت سر هم نیست مثلاً هر ۱۰ دقیقه یه بار یک چشمک میزنه بعضی وقتا با چشم راست بعضی وقتها هم با چشم چپ نوار مغز هم گرفتم مشکلی نداره خواستم ببینم طبیعیه؟.. البته رفلاکس داره و به پروتئین گاوی هم حساسیت داره داروی پنتوپرازول مصرف میکند
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت

