Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
با سلام. پسر من ۲۶ روزشه. چند روزی بود که زور میزد و یکم میپیچید به خودش و نمی خوابید.تماس گرفتم فرمودید قطره پدی لاکت بدم بهش. الان دو روزه قطره پدی لاکت میدم. امروز مدفوعش آبکیه. این اسهاله؟ باید چیکار کنم؟
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- بیماری تنفسی کودک
سلام آقای دختر دخترم هشت ماه و ۱۵ روزشه .شب که میشه خیلی بی قراری میکنه به فاصله نیم ساعت بیدار میشه و حالتی شبیه گریه .انگار دماغش کیپه اما هیچی داخلش نیست نگاه میکنم و قطره میندازم دماغش احساس خوبی داره و آروم میشه دوباره یه ربع بعد بیدار و حالتی مثل جیغ و گریه؟
- شیر پاستوریزه و شیر مادر
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و ۱۵روزشه شیرمادر ميخوره و توی غذا و فرنی از شیر پرچرب جوشیده براش استفاده میکنم .شیر پاستوریزه رو همینجوری خالی هم توی فنجان میتونم بهش بدم ؟نیاز به جوشیدن داره ؟
- سرفه نوزاد 15روزه
سلام وقت بخیر نوزادم 15روزشه ک فقط کاهی وقتا در شبانه روز چند بار سرفه میکنه هر بارم دویا سه بار سرفه میکنه ولی ابریزش بیتی یا علائم سرماخوردگی ندارد فقط سرفه میکند خرخر یا چیزه دیگه ای ندارد.
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- شیر خوردن نوزاد در شب
سلام آقای دکتر. بچه ام دو ماه و ۶ روزشه و وزنش هم ۶/۲۰۰. بهداشت هم بردم گفتن وزنش خیلی خوبه. از حدود ۱۰ روز پیش کم کم ساعت خواب شبش طولانی تر شد و الان حدود ۵ یا ۶ ساعت رو کامل میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. منم بیدار میشم میبینم خواب خوابه. این چند ساعت رو شیر نخوره اشکال نداره؟
- تب
از دیشب پسرم تب داره یبار تبش اومد پایین باز دوباره صبح زود تب شدید گرفت پسرم ۹ ماهشه تورو خدا بگید چیکار کنم
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- هماهنگی چشم
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرمن هشت ماهش تموم شده الان بهداشت گفتن که چشماش یخورده باهم هماهنگ نیست دلیل هماهنگ نبودن چیه
- سلام یه برامدگی نرم روی سر پسر ۱۸ روزمه تو رو خدا واسه چیه گفتن واسه زایمان طبیعی بوده امکانش هست از سر پسرم برع
آیا این برامدگی از روی سر نوزادم میره خیلی میترسم لطفا جواب بهم بدید ممنونم
- جایگزین رانیتیدین
سلام با توجه به اینکه رانیتیدین سرطان زا اعلام شده، برای ریفلاکس نوزاد ۷ ماهه چه دارویی جایگزین کنیم لطفا راهنماییم کنید

