Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- سوپ
سلام. خسته نباشید. میشه سوپ نوزاد رو امروز بپزیم. و در یخچال نگهداری کنیم و فردا هم بهش بدیم؟ یا حتما باید هر روز تازه پخته بشه؟
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- شیر خشک
سلام دختر من از زمانی متولد شد شیر خودم نخورد شیر خشکی شد دو قاشق درست می کردم می خورد تا الان هشت ماهش دوقاشق میدادم الان دوهفته هست کلا شیر خشک ترک کرده هرکاری میکنم نمی خوره پستانک می مکد شیر نمی خوره غذا بهش میدم موندم چیکار کنم کلا شیر ترک کرده الان هشت ماهش هفت کیلو وزن تولد 3300
- سرماخوردگی
نوزادم ۱ماه ونیم شه سرماخوردس یک هفته هس ۴روز پیش بردم دکتر دارو داد حالا سرفش بیشتر شده و خلطی امکان داره داره عفونت سینش میرسه و کنده میشه؟؟
- مکمل اهن
یه قطره اهن میخواستم که خوشمزه باشه بچه بالانیاره؛قیممتش هم مناسب باشه
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- پشت زدن نوزاد۶ ماهه
سلام آقای دکترپسر۶ماهه ایص.۱ دارم که باکمک میتونه بشینه به مدت کم..خیلی پشت میزنه..وقتی عمود میگیرمش اول خوب رو پاهاش میایسته ولی بعد چند دقیقه خسته میشه وشکمشو جلو میاره از کمر تاب میده خودشو..نگرانم مشکلی وجود داره؟ البته غلت میزنه به میزان زیاد.تو روروئک راه میره... یه نوزاد ۶ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنین...
- گرفتگی صدا
سلام من بچم دوماهشه صداش گرفته چیکار کنم خوب شه
- یبوست نوزاد
دخترم ۳ماه و ۱۰ روزه است ،حدود ۱۰روزه مدفوع نداشته ،باید چیکار کنم
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- نیازبه اب
من یه دختر۷ماهه دارم که وقتی ۷روزش شددکترگفت میتوانی به اون اب جوشیده بدهی چون بدن بچه هم به اب نیازداره درضمن کودک من ازشیرخشک استفاده میکنه خواستم بدونم آب میخوره مشکل داره یانه
- شیردهی و روماتید
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟ ۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
سلام وقت بخیرنوزادم همش استفراغ میکنه وگریه میکنه شیرومیدم همراه شیرخوردن استفراغ میکنه آروغ میزنه استفراغ میکنه درضمن ریفلاکس نداره مشکلش ازچی میتونه باشه؟

