Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام ،دخترم ۳ماه رو تازه تموم کرده بعضی وقتا احساس میکنم چیزی دهنش میاد قورت میده و تو خواب خیلی بیقراری میکنه و خوابش کمه،تو یه ماهگی سونو دادم رفلاکس نشون نداد ممکنه اشتباه بشه
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- استامینوفن با شیرخشک
سلام وقت شما بخیر میشه قطره استامینوفن رو با شیر خشک مخلوط کرد؟ چون تحمل نمیکنه و بالا میاره .ممنون
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- قرمزی دور چشم
با سلام دختر دو ماهه و نیم دارم که بعضی از ساعات دور چشم چپش،پلک بالایی و پایین قرمز میشه.و بعضی اوقات نوزاد ان را می خاراد.مشکل چیه و باید چکار کنم؟ممنون از شما
- وزن گیری نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترمن الان ۸ماه و ۲۰ روزه است و وزنش ۷ وچهارصد است .برای وزنگیری دکتر گفت سیب زمینی را آبپز کنم وبا کره به او بدهم وقتی این کار را کردم رنگ مدفوع او زرد و سفت و چسپناک شد و اشتهاش خیلی کمنر شد حالا شیر هم درست نمیخورد و رنگ ادرار او هم زرد شده آیا این نشانه بیماری خواصی است؟
- سرماخوردگی
سلام بچم چهارسال و نیمشه سرماخورده شربت پلارژین و برم هگزین و هانی تیم خوبه بدم یانه ؟
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد قبل فلافل خورده میتونه باز نخود بخوره چه چیزایی برای فاویسم مضر و ممنوع ؟
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- دلپیچه
- يبوست
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- مکمل
سلام پسرهفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم
- بی قراری
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم هفته پیش بدلیل عفونت ریه با داروهای زادتین و سفالکسین تحت درمان بود اما الان مدت دو روز است بینی اش بدون آبریزش و مخاطی کیپ است و زیاد بی قراری میکند و درست شیر نمی خورد خواهشا راهنمایی بفرمائید با تشکر از شما
- چشم
درود وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ روزشه چشم چپ کمی قی داره چند بار با چای و گوش پاک کن تمیز کردم بهتر شد ولی کامل خوب نشده چیکار کنم؟؟؟
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟

