Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گودی پشت سر
ملاج خلفی نوزاد تا چهار ماهگی بسته میشود چون یه گودی پشت سر داره که سفته آیا بسته شده یا نه
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- دلپیچه
- سلام پودر بچه برا نوزاد 4ماهه خوبه استفاده کنی
- واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر ب دلایل و مشکلاتی واکسن 18 ماهگی دخترم ب تاخیر زیادی افتاده الان 2 سالشه باید چکار کنم؟ ببرم بهداشت تزریق بشه یا باید دوباره دوره های واکنش از اول طی بشه
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- در مورد کودک
سلام پسرم اسم کودکان داره 3ساله اش بعضی وقت ها آمپول آمپی سلین روزی یکی تاسه روز میزنم ایاسفکسیم میتونه بخوره شربت شو
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- دندان
سلامبرای بیقراری و درد دندان در آوردن چند سی سی و چند بار استامینفون میتونم بدم 16 ماهه و 10.200 وزن
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- بعد از یک سالگی
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم این ماه یک سالگیش کامل میشود. طبق تجویز شما تنها قطره ای که میخوره قطره ی آدزوفر میباشد. آقای دکتر دوازدهم این ماه که پسرم دوازده ماهگیش کامل میشود آیا باید همچنان این قطره را بخورد و یا اینکه قطره ی دیگری را تجویز میفرمایید. به علت حضورتان در مسافرت سوالم را اینجا پرسیدم. یک دنیا ممنونم از پاسخگوییتون به امید برگشت شما بسلامت و ویزیت مجدد پسرم
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- شیرخشک باسلام من دخترم اپتامیل مخوره اما الان پیدا نمیکنم میشه یه شیر دیگه معرفی کنید
- برفک دهان نوزاد
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- رشد کمقد و وزن
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه و ۶ روزشه ماه اول فقط خوب وزن گرفت کولیک داشت و یه ماه و نیمش بود ک سرما خورد دوباره سه ماهگی سرما خورد توی این چند ماه وزن کم اضاف کرد مثلا ماه دوم ۲۰۰ ماه سوم ۳۰۰ و ماه چهارم ۳۵۰ گرم خیلی نگرانشم نمیدونم به خاطر چرک خشک کنایی بود ک خورد اضاف نکرد یا چیز دیگه ای گفتن زینک خوبه برا اشتها نمیدونم چ مارکی بش بدم توی اینترنت گفته بالای ۲ سال میدن ممنونمیشم راهنمایی کنیددکتر گفت مولتی پدیابست بده ک تاثیری نداشتوزن تولد ۳۹۰۰ الان ۶۳۰۰ هست
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون

