Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- واکسن نوزاد یازده ماهه
سلاو اقای دکتر نوزاد یازده ماهه دارم واکسن انفولانزا رو باید کامل تزریق کرد یا نصفه؟
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- شیارکف دست نوزاد ۶ ماهه گواهه سندروم داون است
سلام وقت بخیر پسرم ۶ ماهشه الان متوجه شدم کف دستش یه خط داره احتمال سندروم داون هستش؟ولی من تمام آزمایشات بارداری دادم و پسرم ظاهرا نرماله شیار کف دست چند درصد احتمال میره که سندروم باشه
- موی بدن نوزاد
دختر پنج ماهه ام صورت و بدنی پر از مو داره باید چیکار کنم موها از بین برن؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- سفکسیم در شیردهی
با سلام من چند روزه به علت عفونت سفکسیم مصرف میکنم از زمان شروع این قرص کودک 3 ماهه ام تعداد بیشتری در روز مدفوع میکند و مدفوع او زرد و شل شده آیا این وضعیت کودکم به مصرف این قرص ربط دارد؟؟
- ادرار
پسر۴ماهه من وقتی ادرارمیکنه ی کم زور میزنه بعدشم ادرار تیکه تیکه می کنه ممنون
- قطره اهن
اقای دکتر درصدهموگلبین خون یکیشون ۷.۸ ویکی دیگه۸.۴ الانم ۱۰روزدیگه وارد۴ماهگی میشن چه نوع قطره ای بدم؟واینکه رفلاکس معده دارن
- کمبود آهن 2
ممنون از پاسخ گویی شما. سوال اولمبا عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ سپاس.... پاسخ شما ( میزانmcv) متاسفانه mcv برابر 70 است... مشکل کم خونی وجود دارد؟ تا چه حد خطرناک است؟؟ آیا با خوردن قطره ویتان قابل درمان است؟؟
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- پسرم
سلام اقای دکترمن دارم به پسرم قطری ویتان میدم آیا آهنش کافیه یاباقطره ی ویتان آهن بدم وچندقطره آهن وویتان بدم ؟پسرم 8ماه14روزه هست
- دندون
سلام پسر 4ماهه دارم یک هفته شبهابیقراری میکنه از دهنش اب میریزه مدفوع شبیه خلطی شده دستش مداوم به دهانش میکند میشه علاعم دندون دراوردن باشه ولطفا بفرماییدچکارکنم که کمتر اذیت کنه چون تاصبح من راه میبرم پستانک هم میخورد

