Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من دخترم ۵سالشه زودب زودسرمامیخوره حساسیتم میگیره شایدچندهفته طول بکشه تابهتربشه یسرم سرفه میکنه چکنم اقای دکترهرداروییم بوده بش دادم.حالاچکنم سرفه اش بندبیاد
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- اندازه سر
سلام آقای دکتر خسته نباشید.بچم وقتی به دنيااومددورسرش 34بودالان 4ماهشه دور سرش 41نيم هستش ايامشکلي دارد آقای دکتر.
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- ورم زیر بغل همراه با کبودی کودک 16 ماهه
- سرفه خشک کودک
پسر ۳سالونه ماه دارم ک حدودیه هفته سرفه خشک شبانه داره
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام دخترم عفونت گوش و کرده بیست کیلو سه ساله چند سی سی به فاصله زمانی چند ساعت باید بدم؟
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- متابولیک
سلام دخترم چهارماهشه ولی هنوز کامل گردن نگرفته,خیلی نگرانم,وقتی پونزده روزش بود بخاطر وزن کم گفتن مشکوک به متابولیکه ازش آز گرفتن آمونیاک 55 و لاکتات 16 بود, اسیدای امینه نرمال,, حالا دکتر میگه مشکوک به متابولیکه, لطفا راهنمایی کنید ممنون
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- سلام پسرم ۶.۸ کیلوگرم وزن دارد و ۶۳ روزه هست و تب ۳۸ درجه دارد میزان مصرف قطره استامینوفن پاراکید چقدر است؟
- مطب
سلام آقای دکتر امروز چه ساعتی مطب هستین؟
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- اسم قطره اهن
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه اول قطره آهن اروکيدمبخوردبعدرفتم داروخانه بهش قطره آهن ليپوزوفر داد گفت اینو بده من هم بهش میترسم بدم بخواستم بدونم دخترم 11ماهشه بدم مشکل نداره يابفرماييدچي بگیرم بدم بهتره .
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- واکسن
سلام ، واکسن آنفلوانزا شما فرمودین دو مرحله به بچه ۹ ماهه بزنیم بین مرحله اول و دوم چقدر زمان باشه ؟ مرسی
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر

