Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- پاستوریزه
بلسلام و خسته نباشید دختر من یکشال و بیست روزش درست که میگن اگه الان که هوا گرم بهش شیر پاستوریزه بدم اسهال میگیره ممنون.
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- عفونت و تب
با سلام دکتر برای پسرم سفکسیم نوشته گفته یک پیمانه در روز ولی پیمانش ده میله آیا زیاد نیست
- آیا به دختر ۳ماهه میشه شربت سفیکسیم ۱۰۰خوراند
- گردن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسر من۹ماهش تموم شده ولی گاهی گوداری سرشوتکون میده بعضی وقتاک باسر بهش سلام میگیم اونم تکرار میکنه ولی گاهی واس خودش تکون میده میخواستم بدونم مشگلی هست یا همینجوری تکون میده همش نیس ولی
- واکسن
دکتر واکسن آسترازنکا بهتره یا سینوفارم برای مادر شیرده؟ کدوم رو توصیه میکنید؟
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- کودکان
سلام من از وقتی که واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو زدم دخترم یبوست گرفته چکار کنم هر چی ام بهش میدم خوب نمیشه
- سرما خوردگی
سلام نوزاد ۲۰ روزه من اولایل سرفه های خشک میزد اما الان چندبار روزی یبار کمی شیر با خلط بالا اورد بی رنگ منالا سرفه هاش کمی بیشتر شده من باید چکار کنم ؟
- توت فرنگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر.دخترم یک سال و دو هفته اش هست میتونه توت فرنگی بخوره؟
- رفلاکس
سلام دخترم ۴۲روزشه خیلی بی قراری میکنه بردمش دکتر برای کولیکش شربت گریپ میکسچر داده ولی احساس میکنم ریفلاکس داره همه میگم براش خوب نیست الان چیکار کنم یه قطره دیگه هم داده اونم نعنایی
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- پا گرفتن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهارماهش هست چرا نمیتونه پا بگیره ایا زود است از چندماهگی باید پا بگیزه
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من دوسال و4 ماهشه هنوز شب ها یکی دو بار شیر خشک میخوره آیا شیر خشک بعد از دوسالگی مفیده خاصیتی داره یا نه؟ وزنش 11 کیلو وکم اشتهاست
- فاویسم و نوع شیر خشک
سلام روز خوش خسته نباشد دخترم ۲ ماهشه هم فاویسمی هست هم رفلاکس داره شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه و حساسیت شدیدی داره به این شیر می تونم چه نوع شیری رو جایگزین کنم که واسه فاویسمش بد نباشه و سبک باشه و آلرژی نشون نده

