Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه م چهار ماه و 20 روزه سرفه داره چی بهش بدم
سلام پسرم چهار ماهو نیمشه آبریزش بینی و سرفه خلط دار داره بهش چی بدم؟؟ دکتر فقط شربت سرماخوردگی تجویز کرده اما تاثیر نداره
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل و سه روزه دارم که با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت گاوی دادن. من فقط لبنیات رو به گفته ی دکتر قطع کردم. گوشت گاو میخورم از کجا بدونم که ممکنه خون مخفی تو مدفوع بچه باشه ؟ اصلا بحثی به نام خونمخفی در مدفوع صحت داره ؟
- سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر نوزاد من هشت ماهه هست و آلرژی به وروتیین گاوی داره و رفلاکس پنهان. شیرخشک آپتامیل پپتی دو میخوره. حدود ده روزه یک روز در میان زرده ی تخم مرغ از مقدار کم شروع کردم و الان هربار حدود یه قاشق مربا خوری میخوره.االان بالای معقدش قسمت دنبالچه پنج تا جوش سرسفید زده . روی ران هاش هم چن نا دونه از این جوش ها پراکنده هست. خواستم ببینم دلیل این جوش ها چیه؟
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- خواب نوزاد ۹ ماهه
سلام ببخشید خواب پسر ۹ ماهه من برعکسه روزا تا ۱۲ شب خوابه از ۱۲ شب تا هر ساعتی از صبح که عموما متغیره بیداره چی کار کنم؟
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام پسرم تب داشت الان تو ۵ ماه باورت ۸۱۰۰ قطره پاراکید استامینوفن دکتر براش ۲۵ قطره نوشته میخواستم ببینم زیاد نیس
- قد و وزن نوزاد
سلام پسر ۷ماه و۱۰روزه ای دارم وزن تولد۲۸۵۰قد۴۹,وزن فعلی۷۸۵۰,قد۶۵/۵ رفلکس دارد،داروهای انتی رفلکس و کلسیم ویتامین دی، مولتی،اهن مصرف میکند،ایا قد و وزن نرمال میباشد،،ایا قد ش کم رشد نکرده؟
- سیب زمینی
سلام دخترم ده ماهشه سیب زمینی با گوشت چرخ کرده پختم بعد با غذاساز پوره میکنم دو روزه بهش میدم شبا نمیخوابه همش گریه میکنه میگیرم بغل پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟ممکنه به سیب زمینی حساسیت داشته باشه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- عوارض
دخترم امروز ۱۲ روزه است که واکسن ۱۸ واهگی زده متوجه شدم روی سینه اش جوشهای خیلی ریزی زده خواستم ببینم از عوارض واکسن است یا جوشهای عرق است

