Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- وزن کودک
سلام دخترم رفلاکس داره و قرص نکسیوم 20شب و صبح یک چهارم مصرف میکنه و الان در اخرپنج ماهگی 6100است وزن تولدش 3بود که در چندروزاول 2800شد میخواستم ببینم ایا وزنش نرماله
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی ب نوزاد بدیم؟؟
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- زینک سولفات
باسلام خسته نباشیدمیتونیددرموردزینک سولفات توضیحاتی بدین؟
- بررسی نتیجه ازمایش خون
سلام تقاضای برررسی و خواندن جواب آزمایش خون نوزاد دو ساله را دارم .برای خانواده ای از منطقه محروم هست که توانایی مراجعه مجدد به پزشک را ندارن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان اگر با توجه به جواب آزمایش، نیاز به دارویی هست بفرمایید که در اسرع وقت انجام بدیم.
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزادشش ماهه چه مقداراست؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد دختری ۳ماهه و ۱۵ روزه دارم که کولیک روده دارد و قطره کولیکز میدم بهش بعضی وقت ها هنگام دفع مدفوع گریه میکند اکثرا شب ها گریه میکند همزمان با قطره کولیکز دوبار هم در روز بهش شربت گرمیچر دادم که مدفوعش مخاطی شد در مدفوعش دانه های ریز هم وجود داره و رنگش زرده رفلاکس معده دارد و بعضا سرفه میکندو احساس میکنم خلط داره تو گلوش از اولین روزهای تولدش اینجوریه میخواستم بدونم مشکل خاصی دارد ؟کولیکش چه زمان خوب میشه
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- فاویسم
سلام اقای دکتر. نوزاد یک و نیم ماهه دارن. مشکل فاویسم داره. برا واکسن دوماهگی که تب میکنه چه تب بری پیشنهاد میکنین؟ با توجه به محدودیت دارویی که افراد فاویسمی دارن
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم

