Consistancy : loose mucuidal
Ova of parasiters : not seen
Protozoacyst : not seen
W.B.C : 22_24
R.B.C : 4_6
Yeast : not seen
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم سه ماه و ۴ روزش هست امروز سرما خورده فقط سرفه میکنه چه شربتی بدم ممنون میشم جواب بدین الان دکتر نیست ببرمش
- دست
سلام کف دست پسر هفت ماه و نیمم ترک زده و خشکه انگشتاش هم ترک خورده
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- یبوست
باسلام من دخترم تو هفت ماه است مثلا شکمش یکروز یکم کارمیکنه و سفت است و یک روزبعدیادوروزبعد شکمش دوباره کارمیکنه و معمولیه ایایبوست داره موقع دفع زورمیزنه اما بیقراری نداره و سفتی شکمش اینکه گلوله ای باشه نیست
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- شیر
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم رفته داخل۱۰ ماه می تونم بهش شیر پاستوریزه بدهم
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- نخوردن کمکی
سلامآقای دکتر برای پسرم سرلاک برنج نوشتین که شروع کنم بعدش حریره بدم .اول چند روز سرلاک رو میخورد بعد دیگه نمیخوره حریره هم دادم اولین بار خورد دیگه نمیخوره .ولی غذا دیگه یا میوه سمت دهانش میبرم دوس داره بخوره کاملا .هنوز سوپرو براش شروع نکردم اگه اینم نخورد چکارکنم .الان دقیقا ۶ ماه و یک هفته داره حدود ۳هفته میشه کمکی شروع کردیم و از یکشنبه مدفوع هم نکرده ممکنه بخاطر همین باشه؟شیرمادر ميخوره و توی شیر خوردن مشکلی نداره
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- تنفس
گاهی درهنگام شیرخوردن تنفسش میادپایین و مولینگ میشە
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
با سلام.نوزاد ۵ ماهه بالای ناحیه تناسلیش موهای زائد روییده پزشک معالجش آزمایش هورمونی وتخصصی نوشت انجام دادم جواب مشکلی نداشت.پس علت چیست؟
- گریه نوزاد
سلام خدا قوت روزتون بخیر دخترم دو ماهشه شب تا صبح و در طول روز خیلی زیاد گریه میکنه همش جیغ میزنه مشخصه دلدرد و کولیک داره با اینکه قطره اینفاکول میدم بهش و خیلی عارق میزنه ولی بازم آروم نمیشه
- رفلاکس نوزاد
بچه ام توی بیمارستان از همون ابتدای تولد و بعد از خوردن شیر دو مرتبه شیر ب گلوش برگشت داده شد و رنگ صورتش ب سمت کبودی رفت وقتی ب پرستار گفتم گفتند اگر باز تکرار شد حتما بگید دیگه ب اون شدت ک تکرار نشد ولی توی این هفته علائمی داره ک با توجه ب مطالعاتی ک داشتم حدس میزدم دچار رفلاکس باشه علائمی مثل:استفراغ ب صورت شیر ک میخوره البته هم از شیر مادر و هم از شیر خشک استفاده میکنم مارک بیومیل پلاس. سکسه های طولانی مدت داره؛شیر تو گلوش میاد و ی حالت ناخوشایندی داره و قوت قوت میکنه اکثراوقات.دائما گرسنه هست و زیاد تقاضای شیر میکنه البته از دیروز کمتر بهش دادم مثلا دیروز ۹ پیمانه شیر خشک خورد.توی خواب زیاد میپره و شبها بیقراری میکنه.امروز ک خوابهاش در حد یک ربع توی روز بود.سرفه و عطسه زیاد میکنه.دست وپاهاش سرد هستند.موقع گریه حالت خمیدگی ب خودش میگیره و پاهاش رو جمع میکنه.دستهاشو دوست داره زیاد بخوره.ی مشکل دیگه هم از بدو تولد تا الان داره اونم اینه ک شبها ک میخوابه دیگه برا شیر خوردن بیدار نمیشه و اگه سعی نکنم از شیر خودم یا شیر خشک بهش بدم تا صبح رو خواب هست.ولی ب زور هم ک شده حتی ۵ دقیقه ای نصف شب بهش شیر میدم خداروشکر زردی نداشت.وزنش موقع تولد۳/۱۸۰ بود و ۲۸ روزگیش ک بردمش بهداشت۳/۷۲۰شده بود.ب نظر شما وزنش خوب بوده یا خیر؟Ñ:دیروز و امروز پسرم ی خواب درست نداشته یک ربع هم نمیشه ک باز بیدار میشه در حالیکه خیلی خسته و خواب الود هستش گریه زیاد نمیکنه ولی ارامش هم نداره توی خواب میپره و ی جوری ترس داره
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده

