Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش سرودست
سلام بدچهارماهگی بعضی وقتهاموقع شیرخوردن هنگام خواب وبیداری سرودست پسرم درحدچندثانیه میلرزد علت چیست خیلی نگرانم بایدچکارکنم؟ ممنون
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- زردی کف پای پسرم
پسرم ۴ سالشه و کف پاهاش زرد شدن نمیدونم علتش چیه ؟؟
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- کمپشتی موها
سلام .دختر من جلو و بغل سر موهای کم پشتی داره شربت زینک خورده و الان ویتا گلوبین میخوره . در ضمن گاهی موهای سرش یکی دو تا از ساقه سفید میشن بعد از اینکه در آوردند کم کم یکی دوتا سفید میشه و ناخنا ی دست و پا کم رشد هستند و ناخن شصت پا به طرف داخل کمی انحناداره آزمایش هم گرفتن آهن و د حداقل را نشان میداد ولی کم نبود و تیروئید نرمال بود چه کنم؟در ضمن دخترم کلاس دوم هست .
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- دختر 5سال
با سلام دخترم 5سالشه سرفه هاش خلط داره ولی یکسره نیسته نزدیک یک ماه شده دکتر گف الرژیه اسپری سالباتامول و فلوحاله 125داد وپودر سینگولار داده تا الان که هیچ اثری نداشته میشه کمکم کنید
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره

