Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- تب و اب ریزش بینی
پسرم دوسالشه الان ۳ روزه تب شدید داره ک هر ۳ساعت تا ۴۰ درجه میرسه ک شیاف میزنیم براش،دکترم بردیم ولی شربت داده بهش،ازمایش هم نوشته بود مدفوع و ادرار ک چندین بار همین ازمایش تو این یکسال هردفعه مراجعه کردیم براش نوشتن،عین چندین بارشم جوابشو دیدن گفتن مشکلی نداره.ممنون میشم ی راهنمایی کنید
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- اسهال
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- پسرم فاویسم داره مدفوع اش به زور بیرون میاد چی بهش بدم
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- سلام زرد شدن کف پا در کودک پسر ۸ بچه معناست ممنون
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- مولتي ويتامين
سلام جناب دکتر گرامي من بچم يک سالشه چيز زيادي نميخوره بردمش دکتر داروهاش رو عوض کرد و براش شربت زينک سولفات و شربت دي ترول و قطره آهن آيروويت تجويز کرد که من قطره آهم سيدرال ميدم اما بخاطر اشتهاش بهتر نيست از يک مولتي ويتامين خوب استفاده کنم؟؟؟مولتي ويتامين کيدي کر خوب است؟؟اگر نه يک مولتي ويتامين خوب معرفي کنيد
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- شیرپاستوریزه
سلام پسرم یکسالشه میخوام بدونپ به جای شیر خشک یک وعده درروز میتونم شیر پاستوریزه بدم ؟سرد باشه مشکلی نداره؟

