Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر اقای دکتر دختر من 2سالو 10 ماه هست سرما خورده ابریزش بینی داره با سرفه یک کم خلط دار شربت سرفه چی خوبه بهش بدم دیفن هیدارمین میدم بهش نمیسازه
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- سلام آقای دکتر پسر من ۱۰ سالشه میخ کهنه گلخانه رفته به پاش چکار کنم تا خوب بشه ورم کرده
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- گوشت اضافه
سلام خسته نباشید. دختر ۹ ماهه ای دارم که چند روزی میشه که بین ناحیه تناسلی اش تا مقعد گوشت اضافه دراومده. به نظر شما مشکلش چیه؟چیکار باید بکنم تا از بین بره؟ ممنون
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- عفونت ادراری نوزاد8ماهه
باسلام نوزاد8ماه داریم خیلژ گریه میکنه ادرارش زره زره میادباگریه فراوان لطفاراهنمایی کنین
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- پسر چهارساله
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- ورم پستان چپ دختر ۶ ساله
سلام متوجه سفت شدن و بزرگ شدن پستان سمت چپ دخترم شدم از وی که جویا شدم علت آن را دستکاری و کشیدن پستانش اعلام کرد . الان خیلی نگرانم چون ۶ ماه شده هنوز خوب نشده آیا خوب خواهد شد . درمانی خاصی نیاز هست ؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- عفونت ناف
سلام آقاى دكتر دخترم ٤سالشه دورنافش به مقدار خيلي كم چرم زرد رنگ كه خشك هستش ديدم،دور نافش حلت طبيعى داره ،آيا عفونت كرده؟چه چيزي استفاده بشه كه خوب شه؟
- سلام درصورت حساسیت به شربت فارمانتین برای رفع قرمزی تمام بدن چه باید انجام داد

