Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- موی بدن نوزاد
دختر پنج ماهه ام صورت و بدنی پر از مو داره باید چیکار کنم موها از بین برن؟
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- کولیک ودل درد و نفخ
سلام خسته نباشید من بچه ام ۲۷ روزه هست از همون اول شیر خشک میخوره شیر خشک نان ۱ بهش دادم بعد تو خواب خیلی غلتک میخوره زور میده چنان که صورتش سرخ میشه بردم دکتر گفت نفخ داره قطره نوشت و شیر ببلاک دارم بهش میدم خیلی بی قراره تو خواب سه چهار روز از شکمش خارج نکرد
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهه ام سرماخورده سرفه میکنه وغلط داره موقع سرفه گریه میکنه دکتر براش شربت کورتیزون نوشته بدم بخوره؟چه شربتی خوبه؟
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترپسرم 4ماهشه خیلی سرفه خشک میکنه ازیترودردکترش نوشت بهش دادم فرقی نکرده دکترشم نیست که پیشش ببرمش ممنون. میشم اگه راهنماییم کنید
- بالا بودن تب و استفراغ
باسلام خدمت دکتر کرم بین دکتر برادرم ۱ سالشه و گلبول سفيدش ۲۱ هست تبش هم بسیار بالا میره و استفراغ میکنه بنظرتون دکتر ببریم بهتر
- حریره
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماهشه شیرمادر ميخوره حریره بادام رو با آب درست کنم یا شیر پاستوریزه ؟
- سرلاک
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من نوزادم ۴ماهشه بخاطر رفلاکس دکتر گفت غذا رو براش شروع کنم من اشتباه کردم وسرلاک دادم یه قاشق چای خوری ولی برا بچم سنگین بود همش گریه میکنه چیکارکنم
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچه 11ماهه ام از امروز صبح عطسه و سرفه و الان دیدم آبریزش بینی داره ولی تب نداره چه دارویی بهش بدم؟
- مدفوع
سلام بچم داره وارد 5 ماه میشه روزی 7 تا 8 بار شکمش کار میکنه علتش چیه خیلی نگرانم 😭
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید من یه دختر18ماهه دارم که یک ماه و یک هفته هست مبتلابه کرونا شد الان خوب شده آیا واکسن 18ماهگی شو میتونم بزنم و چقدر میتونم به تاخیر بندازم .متشکر
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟

