Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- جوش روی بینی
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند روزه خیلی روی بینی اش جوش زده و گاهی قرمزه گاهی نیست چیکارباید بکنم
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- وزن گیری
باسلام.نوزادم باوزن ۲۸۵۰ودورسر۳۲وقد۴۵متولدشد. ۴ماه شدهوباوزن۵۲۰۰وقد۶۱ودورسر۳۸/۵.خیلی شیر کم میخوره توی خواب بهترمیخوره.خوابش خوبه تمام واکنشهاوعکس العملهاش هم خیلی خوبه.یک هفته ای هم هست غذای کمکی میخوره,شیرخشک به جای شیر مادر.چیکارکنم بهتر بشه ووزنش جای نگرانی داره یانه? ممنون ازپاسخ گویی
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکترببخشیدبچم ۱۸روزه هستش اولاخوب دسشویی میرفت ولی الان شیرخشک میخوره شیرخودمونمیخوره کمی به سختی دسشویی میکنه.ولی باروغن زیتون مالش میدم یاتحریک میکنم میشینه اولش کمی سفته ولی بعدش شل میشه کم کم هرروزم میشینه
- گروه خونی
من گروه خونیم b و همسرم گروه خونیش b فرنزندم a همچین چیزی امکان داره
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشت ماهه با وزن هشت کیلو گرمی دارم دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰و بروفن و سالبوتامول رو میخاستم بدونم چقدره
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- اضافه كردن گلاب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهو ١٤ روزشه فرني برنج رو نميخوره ميتونم يكم گلاب اصافه كنم طعمش تغيير كنه شايد بخوره؟
- گریه کردن نوزاد
چهل روزه خیلی گریه میکنه چکاربایدبکنیم
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم
- سرفه هاي خلط دار
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه سرفه هاي خشک زيادي داشت بردمش دکتر گفت ويروس گرفته و شربت سيتريزين و شربت پلارژين کيدز و استامينوفن و قطره بيني داد و گفت اگر ترشحات بينيش رنگ زرد يا سبز شد بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين بدم و من بعد از دادن چند بار شربت پلارژين ديدم داشت کمي بهتر ميشد اما با دوتا دونه سرفه ديگه بهش آنتي بيوتيک رو شروع کردم يعني بدون اينکه ترشحات بينيش زرد رنگ بشه بهش آنتي بيوتيک دادم و الان 2روزه آنتي بيوتيک ميخوره بهتر نشده که هيچ خيلي چرک داره گلوش و خس خس سينه گرفته و ترشحات زرد رنگ دکتر چيکار کنم آيا دادن آنتي بيوتيک اشتباه بود؟؟ادامه ندهم؟؟و فقط شربت پلارژين بدهم؟
- مصرف قرص هورمونی در شیردهی
با سلام بچه من یک سالش شده دکتر برای درمان کیست بهم قرص هورمونی ال دی داده بهم گفتن که مقدار شیر کم میشه اما میخوام بدونم مصرفش خطردیگری برای کودک نداره تو شیردهی آخه توی بروشور دارو هم نوشته منع مصرف در دوران شیردهی اما دکترم میگه فقط شیر رو م میکنه ممنون میشم پاسخ بدید
- یبوست نوزاد
با سلام . پسر من ۵۰ روزشه شیر خودمو میخورد ولی سیر نمیشد بهش شیرخشک نان دادم اوایل خوب بود تا عوضش کردم گیگوز از اون موقع با اینکه مجدد نان بهش دادم موقع دفع شکم درد زیاد داره و گریه میکنه خیلی هم نفخ داره . الان با سیاف فقط شکمش کار میکنه . چکارش کنم

