Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۷ماه است میتوانم بهش بیسکوییت مادر را با آب جوشیده آب کنم و بهش بدهم؟؟ یک بار دادم.
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر خسته نباشید من یک پسر 4ماهه دارم که الان 20روزه اسهال داره رنگش سبزه و کش میاره همراه با خس خس سینه بهش سفیکسیم دادم 1هفته اصلا تأثیر نداشت حالا دکتر اطفال در دسترس نبود بردمش عمومی یه شربت کوتریموکسازول داده آوردمش خونه روش نوشته باید با آب مصرف بشه ولی پسر من آب نمیخوره فعلا زوده براش لطفاً راهنماییم کنید اگه لازمه یه شربت بگید براش بگیرم با سپاس
- خارش
سلام آقای دکتر کودک ۲ماه م، تو خواب اونقدر بینی شو میماله که از خواب بیدار میشه، کنار بینیش چنگ انداخته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- بلوغ زودرس
دخترم ۷/۵سالشه چند ماهی است که بوی بد عرق میدهد مخصوصا زیر بغلش ،رشد موهای زائد هم داره،آیا سنش برای بلوغ کم نیست درمانی ندارید؟آیا بقیه موارد مثل پریودی و غیره زود اتفاق میافتد و روی روحیه بچه گانه او تاثیر منفی داره؟
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- پماد سوختگی
سلام خدمت شما . آقای دکتر میشه لطفا یه کرم سوختگی برای پای نوزادی که تازه متولد شده معرفی بفرمایید. متشکرم
- عفونت و تب
با سلام دکتر برای پسرم سفکسیم نوشته گفته یک پیمانه در روز ولی پیمانش ده میله آیا زیاد نیست
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- وزن نوزاد
پسرم 8 ماهشه . وزن بدو تولدش 3290 بود الان 7600 وزنشه . اشتهاشم خوبه ولی وزن نمیگیره زیاد . علت چیه؟؟؟
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
- تنگی نفس در خواب
سلام آقای دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. دخترم چهار سال و نیم ه هست از نوزادی تا الان گاهی اوقات توی خواب یهو نفسش تنگ میشه و دست و پا میزنه و (شبیه کسی که سرش رو میکنن زیر آب و بعد مدتی میارنش بیرون و نفس های عمیق میکشه ) بچم اونطوری نفسش تنگ میشه. نمیدونم از خلط ه یا رفلاکس معده چون هر دو تا رو داره از نوزادی تا حالا . و خلطش رو میتونه بده بیدون از دهنش و رنگش بیرنگ بود که بعد استفاده از قطره رنگ خلطش سفید شده .دکتر ش براش قطره مومتازون تجویز کرد ولی ظاهرا تاثیری نداره و نفسش تنگ میشه توی خواب.البته هر چی بزرگتر میشه کمتر این حالت توی خواب بهش دست میده. چه دکتری ببرمش یا چه درمان خونگی براش خوبه ؟ممنون از راهنماییتون
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- سوراخ کردن گوش
دخترم سه ماهشه میخوامواسش گوشش سوراخ کنم میتونم یا نه
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟

