Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- طریقه مصرف مینا پرازین
سلام خسته نباشید شربت میناپرازین چند روز باید به بچه ام بدم دکتر گفته یک هفته روزی یه قاشق
- آمین
سلام اقای دکتر خسته نباشید یک پسر دوسال و دوماه دارم که شکمش خیلی کار میکنه در طول روز سه بار یا چهار بار . چه چیزی بهش بدم تا شکمش کمتر کار کنه جواب سوال میخاستم خدا خیرتون بده با تشکر از لطفتون
- سلام دختر من ۳ ساله هست ساعت ۱۰شب میخوابه ۲ بیدار هست تا ظهر یک سره ظهر تا غروب خواب واقعا اذیت میشم بهم ملاتنین توصیه کردن مخواستم بدونم ضرر نداره؟سپاس از شما
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- سلام اقای دکتر پسرم ۲۳ روزش و روزی دوبار شیر خشک نان ۱ بهش میدم و خیلی زور میزنه موقع خوردن سینه خودم جیغ میزنه پنجه میکشهو به خودش میپیچه میخواهم ببینم دلیلش چیه به خاطر شیر خشک
- شیر خوشک
سلام آقای دکتر نوزاد من ده ماه داره حساسیت به پروتئین شیر گاوی داره من قبلا بهش آپتامیل پپتی میدادم ولی الان پیدا نمیشه آپتامیل جونیور می دهم مشکلی که نداره
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام،دخترم ۷سالشه سرما خورده گلوش چرک داره وتب هم داره،دکتربهش سفکسیم ۲۰۰داده،یکی صبح ویکی شب،وبه خاطر سابقه عفونت ادراری وبرای جلوگیری از عفونت هرشب سفالکسین ۲۵۰هم استفاده میکنه،میخواستم بدونم که اشکالی ندارد مصرف هم زمان این دوتا قرص باهم
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- امگا۳
ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم امکانش هست برای بچه ۹ ساله قرص امگا۳ بدون جیوه معرفی کنید آخه روی امگا۳ کودکان نمینویسه بدون جیوه برای همین نمیدانم چه قرصی بگیرم.
- بی قراری
سلام نوازد۶ماهه ای دارم که دوروزهست که موقع خواب درشب بی قراری میکندو لثه اش رابه هم فشارمیده علت ان چسیت اقای دکتر
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر برای دل درد نوزاد 50روزه میشه آب جوش و آبنبات یا نبات داد
- ماست
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم یازده ماهش کامل شده و تحت نظر شماست. اجازه میدهید گاهی ماست کم چرب پاستوریزه اگر میل داشت بهش بدم؟ یا اینکه باید صبر کنم تا یک سالش کامل شود؟
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- حریره بادام
دختر هشت ماهم یبوست داره و مدفوعش تکه تکه هستش ،میتونم بهش حریره بادوم بدم ب صورت میان وعده ،ایا یبوستشو زیاد نمیکنه ،بدم یا ندم ممنون
- سلام اقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم ماست پرچرب بهش بدم در ضمن به پروتئین گاوی حساسه
- شام
سلام آقای دکتر دختر من 15ماهشه ساعت 10 میخوابه چه ساعتی باید بهش شام بدم تا راحتتر بخوابه شبها هر 10 دقیقه ونیم ساعت زیاد بیدار میشه؟ ممنونم
- شیر خشک آپتامیل بچه ام ۶ماهشه هرجا میرم آپتامیل جونیور نیست چی بهش بدم
نوزادم ۶ماه دارم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما نیست جایگزین چی بهش بدم

