Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تا ارومی
باسلام. دختر م همش گریه میکنه تا آرومه .شب به سختی می خوابه خوابش میاد اما نمی خوابه دارو کولیک بهش میدم
- امیر
سلام پسرم دو سالو هفت ماهشه اسهال زرد رنگ چسبناک داره لطف کنین راهنمایی کنید
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- سلام آقای دکتر بچه من چهل روز داره الان چند روزه که زیر گردنش کلی جوش هایی زیر زده.ایا داروئی هست که این جوشها رو از بین ببره
- علت زور زدن نوزاد یک ماهه
سلام دکتر من از بلوچستان محروم ترین نقطه ایران براتون پیام میذارم خواهشا جواب بدید سوال؟ من یک نوزاده دارم پسره تازه ی ماهشه شبا موقع خاب زور میزنه صورتش هم قرمز میشه با صدای ضعیف ناله میکشه روزا هم بعضی وقتا همینجوری میشه ؟لطفا بگید چکار کنیم 🙏🏻
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- اسهال
سلام ، من پسرم ۲۸ روزشه ، کولیک داشت ، دارو colikaid و reuteflor داد ، دیروز معدش کار نکرد ،امروز بصورت اسهاله،کلا کار نکردن معده یا اسهال چه زمانی خطرناکه؟ اسهال احتمالا اثرات داروهاست؟ با تشکر
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- اسهال نوزاد
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام دخترم 4ساله است خیلی زود زودسرما میخوره .وقتی هم مریض میشه سرماخوردگی اذیتش میکنه .هربارمریض میشه چندباربایدببرمش دکترتاخوب بشه چه نظری دارید؟
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- درد پا
سلام خسته نباشید حدود ۳ ماهه پسر ۳ ساله نیم ام شبا از درد ساق یا انگشتا یا مچ پای راست از خواب بیدار میشه گریه میکنه باید اینقدر ماستژ بدم پاشو تا بخوابخ بنظر شما مشکل جدیدی ایه نگرانم ام اس داشته باشه

