Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- حساسیت پوستی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزاد چهل روزه دارم و از شیر خودم و شیر خشک تغذیه میکند. پوست دستم دچار حساسیت شده قرمز شده و دونه های ریز زده. ظاهرا به مایع ظرفشویی پوست دستم حساسیت پیدا کرده. اگر از پماد استفاده کنم روی پوستم، مثلا پماد بتامتازون. آیا وارد شیرم میشود و به نوزادم اسیب میرسد؟ یک دنیا ممنونم از وقتی که میگذارید
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- جوشهای قرمز
سلام بچه هفت ماهه دارم که بعد از ۳یا۴روز تب صورت وبدن اوجوشهای قرمز زده اسهال هم دارد مشکلش چیه
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- بی اشتهایی
سلام کودک ۱۶ ماهه ام خیلی کم غذا است هر راهی امتحان کردم غدای انگشتی و .... فقط چن تکه و یا چن قاشق می خوره زینک هم یه دوره دادم بد نبود خواهش میکنم یه اشتها آور معرفی کنید به جز زینک
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- آمپول سرما خوردگی برای کودک یک ساله
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- گریه کودک هنگام شیر خوردن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری دارم یک ساله و دو ماهه که تقریبا سه روز است خیلی بد شیر میخورد به صورت بیقرار و ناله خوابش هم خیلی سبکتر شده بحدی که با کوچکترین صدایی بیدار میشود و گریه میکند هنگام خواب هم کنار گلویش را میکشد بچه ام خیلی مریض است. خواهش میکنم کمکم کنید آقای دکتر
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر

