Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چه دارویی بدهم برای سرفه چرکی
سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و شش ساله
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- الرژی کودک یکساله
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر ۱۳ ماهه ام تست الرژی پوستی نشون داد که به گلوتن و گوجه فرنگی و پروتین گاوی حساسیت داره آیا باید اینارو کامل حذف کنیم از رژیم غذایش ؟ گاهی نون می خوره نمی تونم ندم
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- انگل
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام پسرم۹سالشه سرفه میکنه .ابریزش بینی داره .چه مقدار باید شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- کپسول امپرازول
با سلام، کپسول امپرازول ۱۰ برای کودک ۸ ساله برای درمان رفلاکس روزی چند تا، با چه فاصله ای میشه داد؟
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۱۴سالشه اثلاغذانمیخوره خیلی لاغروضعیفه لطف میکنیدداروی معرفی میکنیدبگیرم شایدیکم اشتهاش بازبشه ممنون اگه راهنمایی کنیدخداخیرتون بده
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- شربت پدیاتریک گریپ
سلام وقت بخیر پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه هم داره من همیشه پلارژین میدم به بچه وقتی سرمامیخورهومیخوام بدونم شربت پدیاتریک گریپ چطوره خوبه بدم یانه ؟ (شربت سرماخوردگی کودکان)
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم

