Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- قطره سدیم کلراید
سلام، پسر من ۵۶ روزه شه دوهفته پیش برای سرماخوردگی دکتر بهش قطره سدیم کلراید داد من استفاده کردم وقتی تمام شد دیدم هنوز بینیش گیره خریدم بازم براش ریختم، تا حالا سه تا قطره خریدم و واسش ریختم، آیا ادامه بدم؟ عوارض نداره؟ آخه هنوز ترشحات پشت حلقی داره و بینیش صدا میده.
- یبوست نوزاد یک ماهه
دخترم 34 روزه هست شیر خشک ببلاک کامفورت بهش میدم 60 سی سی شیر مادرندارم 12 ساعت هست که مدفوع نکرده
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- نوزاد
باسلام، پسر من ۱ماه ونیمه است و برای سرماخوردگی و مقداری سینه اش صدا میدهد، دکتر برایش آزیتروماسین تجویز کرده روزی ۱سی سی به مدت ۵روز. آیا برای نوزاد من ضرر ندارد؟
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- فاویسم
نوزاد سه ماهه فاویسم دارد نزدیک خونه ما مزرعه باقالی هستش مشکلی براش پیش نمیاد درو پنجره رو میبندم
- سر دختر دو ماهه
سلام اقای دکتر
دختر من دوماه به دنیا اومده سرشو صاف نمیذاره چیکار کنم میشه راهنمایی کنین - ایستادن در دوماهگی
باسلام دکتر پسرمن نزدیک به سه ماهه شدنش هست زیربغلش رومیگیرم بالای شکمم ادای راه رفتن رودرمیاره نمیزارم وزنش روپاهاش بیفته بعضی وقتا خیلی آروم ایستاده نگهش میدارم ولی میگن بایدتاشش ماهگی از این کارا نکنیدبانوزادلطفا توضیح بدید که ضرر داره یانه؟؟ ممنون
- اختلال خوردن
با سلام... اقای دکتر بچه ی من الان حدود سه ماه و سه هفتشه.. وزن تولد ۲۹۰۰ و وزن دو ماهگی ۴۷۰۰ اواخر دو ماهگی خیلی بی اشتها شد جوری که پنج شش ساعت میگذشت شاید ۳۰ سیسی میخورد و اصلا تمایلی به خوردن نداشت ضمن اینکه فقط شیر خشکم مصرف میکنه..ازمایش خون ادرار و مدفوع و سونوی کامل شکمی انجام دادیم هیچ مشکلی نبود ... به تشخیص دکتر دومیتیدون و پنتوپرازول دادم دو هفته خیلی عالی شد حدود دو هفته الان دوباره چند روزه به حالت قبل برگشته علت چیه و باید چیکار کنم؟؟
- مربوط،به چشم
سلام اقای دکتر پسر یازده ماهه ای داذم که هر دو چشمش،قی میبنده و قرمز شده چی استفاده کنم
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- حساسیت به پروتئین گاوی
با سلام پسرم 10 ماهشه وزن تقریبا 11 کیلو شیر خشک ببلاک مصرف میکرد سرماخوردگی همراه با تب گرفت اسهال شد آزمایش مدفوع داد حساسبت به پروتئین گاوی داشت جواب 310 بود دکترش شیرخشک آپتامیل پپتی براش نوشت الان بعد از دو روز مصرف دوباره اسهال شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیارکف دست نوزاد ۶ ماهه گواهه سندروم داون است
سلام وقت بخیر پسرم ۶ ماهشه الان متوجه شدم کف دستش یه خط داره احتمال سندروم داون هستش؟ولی من تمام آزمایشات بارداری دادم و پسرم ظاهرا نرماله شیار کف دست چند درصد احتمال میره که سندروم باشه
- كم وزني
سلام نوزاد نه ماهه اي دارم ك وزنش٧/٧٠٠هستش اصلن شيرخشك نميدادم شير مادرهم كم ميخوره از نه ماهگيش شيرخشك خريدم و سويق خريدم بهش بدم سويق رو باشير پاستوريزه ميدم بهش اشكالي نداره؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکترخسته نباشی دخترم دوماهشه همیشه انگارآدامس تودهنشه میجوه وبعضی وقتادهنش پرکفه وبینیش کیپه وخرخرمیکنه وخیلی اب دهنش یاشیرتوگلوش میپره بعضی وقتاتوخواب یکی دوتاسرفه میکنه وازروزاول که به دنیااومدعطسه میکنه الان بیشترشده وزنش موقع تولد۲۶۴۰والان ۴۷۵۰ فردابایدواکسنشوبزنم بخداخیلی نگرانم بردمش دکترگفت رفلاکسه ودارویی ندادمیترسم سرماخورده باشه بخداخیلی نگرانم واکسنشوبزنم توروخداجوابموبدین ممنونتون میشم

