Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان.
سلام دخترم ۱۳ماهونیم هست که ۱۱ ماهگی ۲تا دندون بالادراورد درحال ضر کوچیکه خیلی رشد نکرده یکمم کج هست الان دیگه هیچ دندونی در نیاورده ۱۳ماهونیمش هست ممکنه از کمبود کلسیم یا ویتامین دی باشد دندوناش تشکیل شده ولی نمیزنه بیرون اذیته چیکارکنم
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- استفاده از قطره
سلام دکتر خداقوت ایا میشه از قطره هایی که مهلتش یکماه هست بیشتر استفاده کرد؟تاتموم شدن شیشه؟ اگر میشه تا چندوقت بعد واگر استفاده کنیم مضره برای بچه؟ مثلا استامینفن پاراکید و آهن و مولتی و...
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم
- برفک دهان
سلام آقای دکتر.ببخشید بچم ی مدتیه آب سرد زیاد مینوشه دهانش برفک زده خواستم بدونم ایا از آب سرده یا علت ی چیز دیگه هس؟
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- شربت تقویتی
سلام پسری یک ساله دارم با وزن ۷ کیلو آیا میشودشربت سناستول یا سندروس بدهم
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- سلام دخترم چهار ماه ونیم شه توی مدفوع اش رگه خونی است سه هفته است این طوریه راهنمایی ام کنید
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.

