Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- نوزادم ۱۷ روزم وقتی زیاد شیر می خوره زرد استفراغ می کنه علتش چی میتونه باشه
- دور سر نوزاد
سلام..فرزند پسری دارم که الان ۷ماهو۲۴روز داره وقتی بدنیا اومد با وزن۳۳۰۰و دور سر۳۵ وزن الانم هم۷۹۰۰هس پسرم رو بردم بهداشت منطقه میگن دور سر پسرم زیاده۴۶هس..بنظرتون مشکلی هس ایا راهی هس بیشتر رشد نکنه..سر پسرم بزرگتر نشه بد فرمتر نشه خیلی ممنون
- دهان
سلام آقای دکتر نوزاده هیجده روزه ای دارم زبانش سفید است ولی بقیه دهانش مشکلی ندارد و درست شیر نمی خورد آیا این برفک دهان است و باید چکار کنم ممنون از پاسخگویی شما
- پانگرفتن نوزاد
سلام فرزند من نارس بود هفت ماهه به دنیا امد الان ۱۵ ماهه هست پا نمیگیره ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- حساسیت
دخترم ۸ماهشه وزنش۵ کیلو ،ریفلاکس داره شیرخشک هرچی میدم وزن نمیگیره وتوی مدفوع گلوله های سفید داره باید چه شیری بدم بهش
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- ختننه
سلام ، اقای دکتر پسرم۱۰ ماه و نیمشه هنوز ختنه اش نکردیم میتونیم تو این سن ختنه کنیم ؟ ، و اینکه میگن چون دیر شده ممکنه بعد ختنه از حال بره و تب کنه و... درسته این حرفا؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- مصرف بیش از اندازه ویتامین آد
سلام وقت بخیر من نوزاد م دوماهه ونیم داره روزانه ۱سی سی ویتامین آد باید میدادم مامانم به اشتباه امروز۲سی سی داده به بچه خیلی نگرانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دور سر نوزادم هنگام تولد ٣٤ بود در يكماهگي ٣٦، دو ماهگي ٣٧ و سه ماهگي ٣٨ شده. الان دور سر نوزادم كمه؟ چيكار بايد بكنم؟
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- سلام
سلام برای نوزاد ۸ماهه ک سرماخورگی داشته و سرفه میکرده دکتر براش تءوفیلین جی تجویز کرده ....آخه تو گوگل زدم میگه برا زیر ۲سال ممنوع
- خلط پشت حلق نوزاد
سلام ...دخترم ۲ ماه و ۲۰ روز داره الان حدود یک ماهه خلط پشت حلق داره که بعضی وقتا شدید میشه تب و سرفه هم نداره عطسه کم میزنه آبریزش بینی هم کم داره شبا نمیتونه شیر بخوره بینیش کیپ میشه رفلاکس داره یا سرما خورده؟ممنون
- قرمزی دور چشم
سلام دختر من ۲ماهه هست از بدر تولد بالای چشاش قرمز هست دکترش میگه خون مردگی هست .بعضی وقتی زیر چشمش هم قرمز میشه چیکار کنم .ممنون

