Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد هفت ماهه
سلام دختر من هفت ماهش هست یه کم سرما خوردگی داره و عفونت میشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- كهير
با سلام نوزاد هشت ماهه ام روي گونه قرمزي زده بًود از ٤ماهگي غذاي كمكي رو كه شروع كردم به همه چي واكنش نشون داد و من هم قطع كردم فقط سه هفته ميشه سرلاك برنج ميخورد صورتش قرمز نبود ديشب خوابيد صبح بيدار شد ديدم كل بدنش كهير زده يعني بعد سه هفته به سرلاك الرژي نشون داد؟ سه روزه سرلاك نميخوره و فقط شيرخشك ميخوره دو شبه هر پنج ساعت بدنش و صورتش كلي كهير ميزنه و غيب ميشه بعد چن ساعت ظاهر ميشه جز شيرخشك چيزي نخورده خيلي كلافست همش گريه ميكنه صورتشو چنگ ميزنه و امروز يك ساعت تب كرد و تبش خوب شد
- رشد نوزاد
دخترکم چهار ماهه و دو هفته است و نمیتواند چیزی را با دست بگیرد و در ضمن غان و غون هم نمیکند آیا نشان دهنده کدام مشکل است؟؟
- دفع پروتین
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم
- تب و بروز دونههای قرمز
سلام وقتتون بخیر الان دو شبه دخترم که یازده ماهش هس تب ۳۹ درجه داشته،با قطره و شیافت تبش رو اوردم پایین ،موقع خواب هم تبش شدت میگرفت اما الان روی بدنش و صورتش کلا دونههای قرمز ریخته بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟سرخک هس یا خیر
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد یک روزه با وزن دو و نیم کیلوگرم و زردی6.4 آیا نیاز به بستری به علت زردی دارد؟ آیا میتوان در منزل زیر با دستگاه زردی درمان انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟
- استفاده از قرص روكين در شيردهي؟
با سلام اقاي دكتر من٢٣بهمن زايمان سزارين داشتم وتا نزديك٦٥روز خونريزي داشتم كه سونوگرافي بقاياي جنين دادم و خداروشكر چيزي نبود و رحم من پاك بود بعد از ان به مدت ١٠روز پاك بودم و دوباره شروع خونريزي تا يك هفته بعد از ان دوباره تا٢٠روز پاك بودم وبعد دوباره تا١٢روز خونريزي داشتم بعد قرص هاي لاينسترنول رو مصرف كردم كه خونريزي ام قطع شه تا يك هفته قطع شد و در حين مصرف قرص دوباره خونريزي ام شروع شد مصرف قرص رو قطع كردم دكتر زنان بهم قرص روكين داد ولي به دليل بودن در رده xنتونستم بخورم در ضمن رحمم هم در اثر بارداري بسيار نازك شده الان بايد چيكار كنم با تشكر
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- یبوست نوزاد ۵ماهه
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم.

