Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- تفسیر آزمایش کودک ۵سال
سلام وقت بخیر من دختر ۵ساله دارم ک تکرر ادرار زیاد دارهآزمایش گرفتم wbc12.5وlym8.8وmlx1.00وneutrophils21.1وlymphocytes70.6وقندناشنا ۱۰۶ آیا مشکلی داره آقای دکتر؟خیلی نگرانم باتشکر
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای نوزاد ۵۷روزه
نوزاد راختنه کردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرد نمی دونم دوزوتعداد دفعات وچندروز بهش بدهم
- دوزشربت سفیکسیم100
کودی من ۵ساله باوزن ۱۹ کیلو دارای عفونت ادراری است.دکترواسش شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویزکرده..دوزشربت سفکسیم ۱۰۰برای فرزندم چقدراست
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- شیر شب
سلام وخسته نباشد مجدد دختر من یکسالو نیم داره شبها چندین بار بیدار میشه گریه میکنه و شیر میخواد تحت هیچ شرایطی نمیتونم شیر شب رو حذف کنم وفقط بخاطر دندوناش نگرانم که پوسیده میشه چکار باید کرد راه حل بدید خیلی ها میکن باید شیر شب روقطع کنی ولی نمیشه بچه نیاز داره جدا از اینکه خوب هم غذا نمیخوره خب گشنه میشه بیدار میشه
- شربت پاراکید برای سرماخوردگی هم استفاده میشه؟؟؟
- سلام خسته نباشید پسرمن دوماه دیگه تولد۳سالگیش دوتاازناخونای دستش ناخون انگشت پاشم داره میفته من چیکارکنم ببرمش چکاب!
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟

