Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من امروز ب جای 25 قطره ویتامین آد ب پسرم 2ونیم سی سی دادم و احساس کردم زیاد شد ب این خاطر امتحان کردم قطره چکان رو با سرنگ متوجه شدم ک 25 قطره 1 سی سی میشه و الان ب شدت نگرانم لطفا راهنماییم کنید
- سلام نوشابه ریخت روی صورت دخترم یک و نیم هست مشکل داره تد رد خدا بگید
- نوزاد چهار ماهه
سلام آقای دکتر دو تا سوال داشتم پسرم نزدیک چهار ماهشه بعد شیر خوردن آروغ نمیزنه دیگه مشکلی نداره؟و اینکه برای بند اوردن سکسکه میشه آب بهش بدم؟ اگه میشه چقدر مجازم بدم؟
- واکسن يکسالگي
سلام آقاي دکتر من 6روز است که واکسن يکسالگي دخترم رو زدم گفتن اين واکسن بعد از ده روز علائمش نشان ميدهد دخترم کمي عطسه ميکنه ميشه بهش شربت سيتريزين بدم؟؟يا تو اين مدت که واکسن زده نبايد بدم؟
- کج.بودن.لب.پایین
ببخشيد دخترم.پنج.ماه.دارم.که.لب.پاینش.کج.چه.باید.کرد
- خصوصی
سلام خسته نباشید...ببخشید ما پسری 14ماهه داریم ..شربت امگا سه گرفتیم براش ...میخواستم طریقه مصرفش رو بگین..ممنون میشم..
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- عفونت گوش
سلام بچه ی من ۱۸ ماهه و برای عفونت گوش آموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت ۲.۵ سی سی دادن و بعد از ۳ بار خوردن اسهال و نفخ شدید و بیقراری داره آیا باید قطع کنیم یا میتونیم سفکسیم ۱۰۰ جایگزین کنیم با چه دوزی ؟
- شیرنخوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشین .من پسرم تازه هشت ماهه شده .یه هفته ای میشه شرخشکش رو خوب نمیخوره بازور میدم بهش اونم یکی دوپیمانه .توفروردین هم کرونا گرفته بود یک ماه طول کشید تا خوب بشه .والان هم دماغش یجورایی گرفته هست یکم .میخواستم بدونم علتش ازاون هست یا از چیزه دیگه هست ؟
- رنگ مدفوع نوزاد
دیروز دخترم شش ماهش بوده آمپول زده قطره اهن و مولتی بهش دادم رنگ مدفوع نوزاد یکم تیره شده علتش چی میتونه باشه
- هیراد
سلام آقای دکتر پسرم امروز هشت ماه وده روز دارد اووقتی بشینمش میشینه وبازی میکنه البته بعد مدتی میفته دستش از یقه لباسم میگیره وتقریبا به سختی بلند میشه کلماتی مثل دد ببه ماماروادا میکنه به شکم وبرعکس غلت میزنه وبه دور خودش میچرخه بااسباب بازی بازی میکنه وبه حالت ورزش شنا خیلی کم در حد جند ثانیه میمونه اما چهار دست وپانمیره وخودش هم نمیتونه بلند شه بشینه آیا دیر نشده البته یک ماه زود دنیا اومد ونه روز در بخش نوزادان بستری بودوباحال مساعدمرخص شد
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- شیرخشک ببلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد بنده ده ماهشش بدلیل کمبود شیرمادر وعدم وزن گیری میخوام کمکی بهش شیرخشک بدم منتهی نوزادم یبوست داره ایا شما شیرخشک ببلاک ۲ مناسب میدونید؟.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشین.یه دختره ده ماهه دارم از صبح از خواب پاشده ابریزشه بینی داره و بعضی وقتا ها ناله میکنی بهش استامینوفن هم دادم حتی یک ماه پیش واکسن انفولانزا هم زده.میخواستم سوال کنم داروی دیگه هم باید بهش بدم؟.تشکر
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- دندان نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزادم نزدیک ۱۰ ماهشه و یک ماه پیش فقط یک دندان در آورده و دیگه در نیاورده. آیا دلیل خاصی دارد یا طبیعی است؟
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه

