Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- استفراغ نوزاد
باسلام دخترم دوماهشه وزن تولد ۳کیلو قدش ۵۰ ودورسر۳۶ بود ماه اول رشدش خوب بود شیرخشک کمکی نان میدادم بخاطراینکه یبوست میگرفت عوضش کردم الان سوپرامیل میدم ولی دوسه روزه شیرمیخوره دوسه دیقه بعدش شیرو بالا میاره بعضی وقتاهم پنیریه حتی آروغشو میگیرم چیکارباید بکنم ممکنه به این شیرخشک ناسازگارباشه؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- قطره متوکلوپرامید
سلام آقای دکتر دو ماهه دکتربرای نوزادم قطره متوکلوپرامید برا رفلاکس داده با۳ قطره شروع شدالان ۵ قطره گفته هر ۸ ساعت. چهار ماهشه وزن۶۸۰۰.زیاد نیست واینکه تاکی بدم؟ممنون
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- قطره اهن
اقای دکتر درصدهموگلبین خون یکیشون ۷.۸ ویکی دیگه۸.۴ الانم ۱۰روزدیگه وارد۴ماهگی میشن چه نوع قطره ای بدم؟واینکه رفلاکس معده دارن
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- جوش الت نوزاد پسر
روی الت پسرم چند ماهه که جوش سر سفید زیر پوستی زده الان ۵ ماهشه باید چکار کنم
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- ختنه
سلام آقای دکتر ، پسر من ۲۰ روزه اس و به روش سنتی ختنه شده ، دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته صبح و شب به مقدار یک سی سی ، میخواستم بدونم برای بچه ضرر نداره؟ چون شنیدم به نوزاد زیر یک ماه معمولا دارو نمیدن
- جوش صورت نوزاد
سلام دخترم ۲۰ روزشه چند روزی هستش ک صورتش جوش های ریز قرمز زده چیکار کنم از بین بره؟؟؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- نوزاد 8 ماه
سلام یکی از دوستان کودک 8 ماه داره داخل پستونک شیر گاو با چایی میریزه ب نوزادش میده از نظر شما مشکلی نداره؟

