Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- عوارض
دخترم امروز ۱۲ روزه است که واکسن ۱۸ واهگی زده متوجه شدم روی سینه اش جوشهای خیلی ریزی زده خواستم ببینم از عوارض واکسن است یا جوشهای عرق است
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- بیقراری نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر دخترم دو ماهشه بیشتر وقت روز و مخصوصا شبها بیقراری و گریه ی شدید میکنه علائم که داره نفخ شدید و موقعی که بیتابه عضلات رو سفت میکنه پاهاشو جمع میکنه سرش رو به عقب میده فقط با تکون دادن و صدای سشوار آروم میشه حالت رفلاکس داره انگار تو دهانش یه چیز هست که مدام قورت میده خس خس سینه داره و با ولع زیاد شیر میخوره و به نفس نفس میفته شیر مادر میخوره و با صدای بلند آروغ میزنه و موقع دفع باد معده و مدفوع هم صدای بلند ایجاد میشه یه وقتایی هم موقع دفع ادرار گریه میکنه. و ناگفته نماند کم کاری تیروئید داره که قرص لووتیروکسین ۵۰ هم یه روز در میون یه نصفه و یه کامل میخوره و تحت نظر دکتر غدد هست.چند بار دکتر بردمش که در حال حاضر قطره پدی لاکت و دایمیتیکون و گریپ میکسچر و کولیکز استفاده کردیم ولی جواب نمیده.😔😔😔
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- تببخاطردندون
سلامپسرمهشتماهشهازدیشبتبشدیدیدارهاستامینوفندادمهرچهارساعتیهبار ازلثهاشمیکمیدندونشزدهبیروناینتاکیاینجوری
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام و احترام کودک دوماه ای دارم که شش روزه شکمش کار نکرده چه راه حلی برای این موضوع هست ؟
- بوی بد دهان
سلام دکتر دخترم از امروز صبح دهنش یکم بود میده به نظرتون علتش چی میتونه باش پنج ماه ودو روزشه
- پانگرفتن نوزاد
سلام فرزند من نارس بود هفت ماهه به دنیا امد الان ۱۵ ماهه هست پا نمیگیره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
سلام بچه شش ماهه هشت روزه دارم هیچ مشکلی نداشت فرنی سوپ و حریره بادامش رو خوب میخوره ولی امروز بعد شش ماه آوردنش خونه مادر شوهرم بچه خیلی بی قراری میکنه طوری که اصلا بغل هیچ کس جز خودم وای نمی ایستد علتش چیست
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- فاویسم و مصرف آهن
نوزاد ۱۵ روزه ای داریم که مبتلا به فاویسم است. از شیر مادر تغذیه میکند. مادر نیاز به مصرف قرص آهن دارد. آیا مصرف قرص آهن توسط مادر برای بچه خطرناک است؟؟
- استفراق
آقای دکتر اگه داشته باشه ریفلکس با دارو میشه درمان کرد واگه درمان نشه چی میشه
- غذا
سلام ،ایا میتونم به نوزاد 8 ماهه ماست همراه پسته رنده شده بدهم ؟؟ ممنون
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره

