Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم پانزده ماهشه خیلی سرفه خروسکی میکنه شیر میخوره بالا میاره چه شربتی بدم
- قطره پدی لاکت
ببخشید پدی لاکت میتونه باعث افزایش انزیم های کبدی بشه؟
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- دونه های قرمز روی صورت
سلاماقای دکتر. نوازد چهل روزه دارم که روی لپهاش دونه های قرمز هست. این مشکل خاصی هست؟
- عوارض شربت سفکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر نوزادی دارم که هفته قیل به دلیل عفونت گوارشی تحت درمان با شربت سفکسیم و دی سیکلومین شد الان سه روز است که تحت درمان است ولی مخاط سینه و بینی اش زیاد شده به حدی که شیر خوردنش هم مشکل شده آیا این مشکل از عوارض شربت سفکسیم یا دی سیکلومین است یا خیر
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟
- دادن شربت کلا ویسیلین برای نوزاد یک ساله خطر ندارد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم یک سالشه چهار شنبه واکسن یک سالگیش رو زدم بعد دوروز سرما خورد بردم دکتر بهش شربت کلاویسیلین ای اس داده براش خطر ناک نیست
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- استفراغ بعد از واکسن ۶ ماهگی
باسلام کودک من بعد از تزریق واکسن ۶ ماهگی همش بالا میاره میخواستم بدونم طبیعیه باید چکار بکنم ممنون
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز دختر من ۳ماه و۲۳روزشه وزنشم تقریبا ۶کیلو هست چند سی سی باید بهش اموکسی سیلین۱۲۵ بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

