Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.
- سرفه نوزاد 20روزه
سلام آقای دکتر نوزاد بنده 20 روزه متولد شده سرفه و عطسه داره آیا جای نگرانی داره یا خیر
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- درمان خلط وسرفه
سلام آقای خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوبی که ب ما والدین میکنیم قبلا هم مزاحمتون شدم من نوزادم عفونت سینه داشت دکتر سفیکسیم داد تا پنج روز بهش دادم الان نفسش خوب شده گفتم تند تند بود خس خس سینه هم نداره فقط ی کم خلط گلو و ی کم سرفه میگن سرفه کنه برای خلط گلو بهتره و از روزی هم ک ب دنیا اومده عطسه میکنه الان هم داره یعنی پشت سرهم دوبارو عطسه میکنه الان از قطر بینی استفاده میکنم دکتر بهش داده قطره ناپریزول آیا این قطره مناسب هست آیا نیازی ب داروی دیگه نداره لطفا راهنمایی بفرماید ممنون میشم نوزادم الان دوماه و هیجدروزشه
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - شیر
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه شیر خشک ابتامیل میخوره از دیروز هر وعده شیری که میخوره بیرون میریزه امکان داره از شیر باشه یا خیر؟ و اینکه قطره ی دایمیتکن هم مصرف میکنه میتونه از قطره هم باشه این بیرون ریزی شیر؟
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه من چند روزی میشه که موقع شیر خوردن بینیش صدای خس خس میده ولی چیزی داخل بینیش نیست.چکار کنم
- شیرخشک
سلام دخترمشکل وزن دهی داره تا ۶ ماه رفلاکس داشت ببلاک ای ارمیخوردالان چندتاشیرخشک عوض کردم نان واپتامیل و اپتامیل پپتی ولی وزن بالانرفت .چه شیرخشکی مناسب دخترم هست ۹ ماهش ۷ کیلومونده
- سلام اقای دكتر پسرم من الان شش ماه تمام است شبها باگریه ازخواب بیدار میشودحتی چشمهایش راهم باز نمی كند تلاش میكنیم میخوابد بعد 20 دقیقه یا ربع دوباره تكرار میشود هرزگاهی هم اصلان نمی خوابد فقط گریه میكند من راكلافه كرده تا اینكه صبح شود می خوابد لطفا من را راهنمایی كنید؟
- موی زائد
مویزائدکرکیدرناحیهتناسلینوزادپنجماههدختر
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه و هفت روزشه میتونم بهش سرلاک گندم و میوه یا سرلاک گندم و خرما بدم؟ رو خود جعبه سرلاک نوشته 8ماه

