Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتی نوزاد هنگام شیر خوردن دستشو ببره سمته گوشش یا اجزای دیگر بدن درد در ان ناحیه دارد
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- سلام کودک ده ماهه دارم که یک هفته بیشتر است که علایم انفولانزا دارد اولش بی اشتهایی تهوع واستفراغ داشت پیش متخصص کودکان بردم امپول ضد استفراغ داد وسرم ویتامین ب کمپلکس الان تهوع کامل برطرف شده اسهالش هم شدید نیست اما گرفتگی صدا جوش های ریز قرمز رو صورتش داره
- سر
سلام آقای دکتربچم 4ماهشه جلوی سرش خربزه ای هستش پشت صاف ايامشکي دارد
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- سرایت زونا به کودک
سلام.وقتتون بخیر عموی پسر من مبتلا به زونا شده است امکان دارد این بیماری. بر اثر. هوا وتماس پوستی به فرزند من منتقل شود؟
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید من ی دختر سه ماهه و نیم دارم ک الان دوروزه سرفه میکنه و موقعی ک عطسه میکنه آبریزش بینی داره شربت ایورامی هر 12 ساعت بهش میدم
- پفکنی
باسلام و خسته نباشی من پسر ده ماهه دارم که وقتی پفکنی درست میکنم براخودمون به آنهم میدم آیا اشکال نداره ممنون از شما
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- سلام نوزاد پسرم وقتی که در خواب شبانه یا روزانه هست وسطه خواب با صدای بلند گریه میکند یا اینکه هنگام خواب ناله میکند انگاری خواب بد میبیند به نظر شما علتش چی متونه باشه با تشکر
سلام خسته نباشید نوزاد پسرم وقتی که در خواب روزانه یا شبانه هست وسط خواب باصدای بلند گریه میکند یا اینکه هنگام خواب طوری رفتار میکند که انگار خواب بد میبیند هق هق مکند علت این کارش چی میتونه باشه با سپاس
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- دربارهشربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام آغای دکتر پسرم دوسال ودوماه ووزنش ۱۳کیلو است دوشبه تب داره ۳۸درجه وقتی سره میکنه قفسه سینش صدای خشن داره ابریزش کم داره سرفه بافاصله وتک تک ایا سیفیکسیم ۱۰۰ براش خوبه
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟

