Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لاغری کودک
باسلام وخسته نباشید عذرخواهم پسرمن یک سالشه قبلا خیلی غذا میخورد ولی اونقدی چاق نمیشد الان یه هفتس ک اصلا دهنشو باز نمیکنه و داره لاغرمیشه چیکاکنم...
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- من باردارم سونوی nt دادم گفتن بالاست چکار کنم
- حساسیت
سلام کودک من 9 ماهشه که به لبنیات از اول حساسیت داشته و خودم و او رژیم لبنیات داریم آیا میتونم به کودکم بیسکویت مادر بدم؟؟؟چون ممکنه داخل این بیسکوئیت از شیر خشک معمولی استفاده شده باشه
- سرفه
سلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم یه هفتس در طول روز سرفه داره سرفه هاش طوری ک انگار الکی سرفه میکنه؟.میخواستم بدونم علتش چیه نوازدم رفلاکس پنهان داره رانتیدین مصرف میکنه درحال دندان دراوردن هم هس.از ترس بیماری کرونا میترسم بیرون ببرمش دکتر میشه منو راهنمایی کنید لطفا
- معرفی شیر خشک
آقای دکتر من شاغل هستم و مجبورم از شیر خشک استفاده کنم بچم بعلت رفلاکس وزن گیری کندی داشت تا الان شیز پی دی اف و شیر مادر خورده از یکسالگی به بعد چه شیر خشکی بدم وزن گیری خوبی داشته باشه ؟خواهش می کنم معرفی کنید
- تب
سلام.خداقوت.نوزاد هفت ماهه ام هیچ علامت سرماخوردگی ندارد ولی الان چهار روز فقط تب میکنه برا بهتر شدنش میتونم داروی ضد تب بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست چند قطره بی بی کر بهش بدم که شکمش کار کنه یکماهش که بود بردمش دکتر گفت روزی 10قطره الانم همون اندازه بهش بدم
- شربت اموکسی سیلین برای کودک فاویسم ضرر دارد
- دختر پنج ماهه دارم که آزمایش خون دادوگفتن کبدش آنزیم تولید میکنه آیا قابل درمان هست
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- واکسن۴ ماهگی
سلام اقای دکتر چهارشنبه واکسن چهار ماهگی دخترمو زدم دیشب دمای بدنش ٣۴ ونیم بود و بدنش ودست وپاش سرد بودبعد ٣۵ شد الان هم ٣۶ شده علتش چیه خطر داره لطفا راهنماییم کنید مممنون
- مسمومیت دارویی
سلام دختر دو سالم یک دونه قرص ال دی خورده باید چیکار کنم ؟؟چه عوارضی داره
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- سلام نوزاد دختری دارم ۶ ماهه شربت دی سی رو چقد بهش بدم
- سرفه خلط داربدون تب
اقای دکترداروی قطره بینی باکیتوتیف دادن چن روزپیش تاثیرنداره چیکارکنم؟
- سلاماقای دکترخسته نباشی ببخشیددختر۹سالش چندوقت کفپاودستاش زردعلتزردیچیستخیلیاسترسدارم
- شربت ایبوپروفن
سلام آقای دکتر خوب هستین بچم 3 سالشه سرما خورده بردم دکتر گفت که کمی سینش خس خس داره و کمی التهاب گلوداره برا سینش شربت سالبتامول داد و برا ابریزش بینیش شربت سیتریزین با قطره فلوتیکازون نوشت شربت ایبوپروفن هم نوشت در صورتی که اصلا بچم تب نداشت خواستم از شما دکتر عزیز محترم سوال کنم آیا قطره بینی که داده مشکلی نداره و ایبوپروفن برا التهاب گلو داده یا اینکه برا اینکه تب کرد بهش بدم با تشکر از شما
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم

