Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- تب زیاد
تبی که یک کوک دوساله سی و نه درجه باشد چگونه رفع می شود؟
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- دل درد
سلام اقای دکتر.پسرم سه ساله و نیمه هست با وزن 13800 .تو نوزادی رفلاکس داشت الان دو هفته هس میگه دل درد دارم مخصوصا شب درد مرکز شکمش هست
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر، خسته نباشید شما برای پسرم آدزیر نوشتید اما نمیخوره. براش مولتی ویتامین پدیابست گرفتم روزانه ۱ سی سی میدم قطره آهن هم لیپوزوفر فورت یک سی سی. این ها رو میخوره. مقدارش درسته آقای دکتر؟ مشکلی نداره؟ اگر لیپوزوفر معمولی هم بدم همین یک سی سی باید باشه؟ بچه ۹ ماهه است
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- قند. کودک
سلام. خسته نباشید آزمایش برا کمبود ویتامین دی مدرسه خواست. ما هم آزمایش کلی گرفتیم دخترم 9ذسالش هست آزمایش رو براتون میارم. فقط یه چیزی. قند رو زده 109 قندش بالا هست این نگرانم کرده ناشتا نبود. نمیدونستم یعنی آزمایش قند هم هست شبش هم مهمونی بود حسابی شیرینی خورد. دلیل میشه یا نه
- شربت آزیترومایسین
سلام. آقای دکتر پسرمن چندروزه سرماخورده بدن درد وتب داشت و بی اشتها خودمون دارو گرفتیم براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ از اونایی کا آماده شده است پودرنیست گرفتیم نمیدونم باید چقدر بدم بهش هفت ساله است و ۲۰ کیلو وزن داره
- داروی سفکسیم
سلام مقدار داروی سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه و ۱۲ کیلو چقدر میباشد

