Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- مدفوع کردن نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست نزدیک دوهفته هست هردوسه روز که مدفوع میکنه سبز هست ووزنش هم اونقدر که باید وزن بگیره نمی گیره مشکلش چیه
- زردی نوزاد ۵۰روزه
ببخشید نوزادم ۵۳ روزه هست که باقلای هم هست از اول زردی داشته تا الان که زربین ۶و۷ دهم است آزمایش تکمیلی دادیم لی جواب ازمایش رو نشان دکتر ندادیم باید چکار کرد
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من یه مدت به بچم شیر خشک ببلاک میدم شکمش شل شده دکتر گفت شیرشو عوض کن به نظرتون بهترین شیر خشک کدومه و اینکه شکمشو شل نکنه
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- سرکوچک
سلام وقت بخیر آقای دکتر دور سر پسر بیست و یک ماهم چهار ماهه ثابت هست روی چهل و هشت چکار کنم ؟
- موی سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من میخوام برای تقویت و پوسته سر دخترم به موهای بچه ام که ۵ماهشه روغن زیتون بزنم میخواستم بپرسم روغن زیتون خوراکی مخصوص سرخ کردنی و سالاد که از سوپر مارکت ها تهیه میکنیم میشه زد به موهای نوزاد؟؟
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- واکسن ب ث ژ
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر، سوالی پرسیده بودم یادم رفت بنویسم سن بچه یازده ماهه ، سه نوع شیر خشک امتحان کردم، همه مثه هم بودن ...بعد از هر شیر خوردن شکمش کار کرد...ببلاک الف که دادم خوب بود و روزی یه بار شکمش کار کردالان نمیدونم چکار کنم ، شیر خشک ha بگیرم؟ ببخشید نگرانشم واقعا نمیدونم چه شیری بدم
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- سلام دختر ۹ سالشه کف پاهاش ودستش زردعلتش چیه
سلام دختر من ۹ سالشه کف پاهاش وکف دستش زرده علت چی
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟

