Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شریت سفیکسیم
سلام پسرم27کیلو وزن داره چقد باید شربت بهش بدم ..روزی شربت داروهانه فراموش کرده بنویسه
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- سفالکسین
سلام بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو دوروره سرماخورده و تب داره ایبوپروفن و سیتریز ین میدم میخوام بدونم شربت سفالکسین هم بدم؟
- سلام وقت شما بخیر
- بی اشتهایی و بد غذایی
دختر شش ساله ام اصلا میل به غذا ندارد. بخاطر رفلاکس معده از نوزادی کم غذا بود ولی خوشبختانه درمان شد. اما الان مدتیست اصلا میل به هیچ غذایی ندارد حتی شدیدتر از قبل . داروهای اشتها اور اصلا کارساز نیست
- عطسه
سلام جناب دکتر گرامی وقت بخیر پسرم سه سال و ده ماهشه از دیروز صبح عطسه های مکرر داره کمی آبریزش هم بعد عطسه داره خداروشکر مشکل دیگه ای به غیر از عطسه نداره ولی عطسه زیاد میکنه چه دستوری میفرمایید از دیروز صبح یهو اینجوری شده ممنون میشم راهنماییم کنید
- درمورد دانه قرمز
دختر۶سالهام بعدازتب دانهاریزدربدنش دراومده نه خارش داره نه دانهاش بزرگ هست دانهافقط ازگردن شروع شده تا آلت تناسلیش ادامه داره وپشت هم همین طور مریضی خاصی هست من دکترنبردمش فقط شربت استامین فن دادم لطفا راهنماییم کنید .خواهش میکنم
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- اطفال
دخترم ۲سالشه دکترعمومی بهش سیفیکسیم ۱۰۰نوشته هر ۱۲ساعت۳سی سی،میخواستم بدونم خطری نداره؟مشکلی برا بچم نداره؟نگرانم
- واکسن آنفلانزا
سلام و خسته نباشید اقای دکتر پسرم 4ماهشه واکسن انفلانزا باید بزنم یادیرتر؟واینکه خوب بزنم؟
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- سلام دخترم ٢سال ٨ ماه س دوسه روز تب داشت از ديروز كه شدت تب كم شده روي شكم و صورت و گردنش دونه هاي ريز زده طي طب از استامينوفن و شياف استفاده كردم
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- درد معده
سلام خسته نباشید یه دختر ۷ ساله دارم که اکثر اوقات غذایی را که میخوره بالا میاره یا حالت تهوع بهش دست پیدا میکنه چند بار متخصص اطفال بردم هر بار هم میگه که مشکلی نداره
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما
- ذات الریه
با سلام و خسته نباشید کودک من مدتی دچار تب متناوب شده و اکنون در بیمارستان به دلیل ذات الریه بستری است. به دلیل مصرف آنتی بیوتیک های قوی ضعیف شده و غذا نمیخورد. آیا میتوانم قرص جوشان ویتامین سی به او بدهم؟

