Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام مجدد اقای دکترازمایش ادرار دادم سالم بوده.وزن زمان تولد 3200بود الان هشت ماهشه 7کیلو هسش.ازشیر مادر تغذیه میکنه روزی چهاربار غذای کمکی.چون وزن گیری کمی داره کم خونی رفلاکس هم داره میخوام شیر خشک نان بدم بنظرتون هردوساعت چن سی سی میشه داد؟.ممنون از پاسخگویی شما
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دکتر برای حساسیت قرص پردنیزولون داده به مدت سه روز عوارض نداره بهش بدم
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- نوزاد سه ماهه
نحوه مصرف اسپری سالبوتامول چگونه است؟ نوزاد من سه ماهه است و متخصص اطفال اسپری رو تحویز کردن. چطوری و چه مدت از اسپری استفاده کنم؟
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۸ روزشه تا دو هفته پیش شیر خودم رو میخورد الان هر کاریش میکنم دیگه شیر نمیخواد فقط شبا گاهی اوقات میخوره شیرخشک هم که اصلا میخوره شیشه شیر رو نمیگیره چیکارش کنم توروخدا بهم کمک کنید خیلی نگرانم
- حبس نفس نوزاد
سلام کودک یکساله دارم بعضی وقت ها لج میاره نفس شو حبس میکنه کاملا رنگ و روش کبود میشه نمیدونم اون موقع باید چیکار کنم؟؟ دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- سلام اقای دکتر من پسرم ۱۵ روز داره شیر خشک میخوره پیش شما هم پرونده داره از دیش تا حالا تا شیر خشک میخوره سریع از دماغ و دهان بر میگردونه علتش چیه لطفا کمکم کنید
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- فاویسم و رنگ مو
سلام
من پسر ۸ ماهه دارم که فاویسم دارد، آیا می تونم مو رنگ کنم؟
با تشکر
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- رویش اولین دندادن
سلام اقای دکتر. نوزاد من سیزده ماهه هست تا الان دندون درنیاورده بود. الان دوتا از فک بالا دندون های جلویی رو در آورده و از فک پایین درنیاورده. من تا حالا ندیده بودم بچه اول از فک بالا دندون دربیاره. علتش چی هست آقای دکتر؟
- وقتی که نوزاد خواب عمیق هست به زور بیدارش میکنم ارم آرم شیر میخوره بعد چند دقیقه کبود میشه حالت کا نتونه نفس بکشه
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه

