Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر پنحاه روزه دارم خیلی سرفه میکند سرفه هاش احساس میکنم خلطی سد خشک نیست اینقدر سرفه میکنه که باخودم میگم الان نفس کم میاره ومیمیره چکار کنم دکتر بردم گفت مشکلی ندارد درضمن من برای گرمایش خانه از چراغ نفتی استفاده میکنم احتمال داره حساسیت چیزی داشته باشه
- پسرم بعد از واکسن 7سالگی خیلی طب داره چکارش کنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- درد شکمی نوزاد 7 ماهه
سلام .نوزادی 7 ماهه دارم که شبها دلدرد میگیره و بعد از بغل کردن و چند دقیقه راه رفتن درست میشه ولی یک ساعت بعد دوباره دلدرد میگیره .مدفوعش سبز هست و جای دندوناش درد میکنه .موقع دلدرد بدنش رو صاف میکنه و صورتش رو اینور و اونور میکنه گاهی هم شیر زیاد میدم درست میشه .علتش رو میخواستم ایا کولیک هست یا از کلیه هاش هست .ممنون.
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- تغذیه نوزاد
سلام خدمت اقای دکتر.خسته نباشین .اقای دکتر پسرم تو هشت ماهه اصلا سوپ نمیخوره پیکار کنم ؟با تشکر از لطف بیکرانتون
- قرص نکسیوم یک چهارم
دخترم دوماهشه و رفلاکس داره دکتر براش قرص نکسیوم یک چهارم براش تجویز کرده حس میکنم داره لاغرتر میشه وزن تولد دخترم 3400 الان 4300
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- زینک
سلام به کودک نه ماهه که وزنش کمه روزی چند سی سی شربت زینک باید داد؟؟ رفتم داروخونه گفتن ۵ سی سی بده
- سیر نخوردن نوزاد نه ماهه
سلام اقای دکتر پسر من از اول شیر کم میخورد فک کردم از شیر من خوشش نمیاد مجبور شدم شیر خشک بدم الان شیر خشکم بزور میخوره خسته شدم از بس دکتر بردم اما غذا رو خوب میخوره مشکلی نداره غذا بهش بدم
- تشنج
بإسلام.دخترم امروز وارد ١١ماهگي شد حدود ٣روزه هر دو ساعت چشماشو رو هم فشار ميده دوبار تكرار ميكنه انگشت هاي دست و پاش هم خيلي خيلي اروم تكون ميخوره اينا علائم تشنجه؟ با اين وضعيت كرونا ميترسم برم دكتر
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- جوانه
سلام کودک یک ساله دارم میشه داخل سوپش پودر جوانه گندم یونجه بریزم مشکلی ایجاد نمیکنه
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره آ د
با سلام نوزاد دو ماهه من بعد خوردن قطره آد که وسط شیر دهی بهش میخورانم،مقدار کمی بالا می آورد و بالشتش کمی خیس می شود،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟؟؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- قطره اهن
سلام خسته نباشیدبچه های دوقلوی من وزنشون حین تولد۲۴۰۰بود دوماه ونیم که شدن باازمایش خون مشخص شدکه کم خونی دارن الان چهارماهشونه باوزن ۵۲۰۰وازشیرخشک همچنان تغذیه میکنن خواستم بدونم قطره اهن ازچه مارکی بدم بهشون تاخوب شن؟باتشکر

