Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صورت
سلام برای جوش های صورت نوزاد ۲۶ روزم چه پماد یا ضد افتابی بگیرم که صورتش صاف بشه ؟
- سلام پسرم هفت ماهشه از موقع که به دنیا اومد حتی قبل از اینکه شیر بخوره شکمش صدا میداد و همیشه هم باد از معده اش خارج میشه الان هم از موقعی که غذا خور شده بیقراری میکنه و بهونه میگیره چندتا دکتر بردم گفتن کولیکه و داروهایی که دادن فایده نداشته الان باید چیکار کنم
- ادامه سوال قبلیم
اقای دکتر پسرم ۱۲ کیلو قدش ۸۶ ، همه چی تو ازمایشش نرمال بود کمخونی اینا نداشت فقط ویتامینb۱۲ کم بود من از بعد یکسالگی درس حسابی مولتی بهش ندارم ماهی ۳،۴ بار شاید چند بار مریض شد و بخاطر دندون خیییلی بدغذا شد و هر چیزی نمیخوره .... شربتی هس من بهش بدم بخاطر این کمبود ویتامین تو بدنش؟
- دخترم شمع خورد چیکار کنم
- دفع سریع مدفوع ابکی بعد از خوردن هر وعده غذا
دخترم شانزده ماهشه یماهی میشه هر چی می خوره سریع اسهال میره اسهالیش ادامه داره تا غذا از معده کامل تموم بشه ضعیف هم شده تو رو خدا کمکم کنید خسته شدم
- حوله
سلام خسته نباشید گذاشتن حوله گرم یا سرد بعد از زدن واکسن ضروری هست
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- دستگاه تناسلی نوزاد
سلام نوزاد من پنجماهشه ناحیه تناسلی ی ماده سفید رنگی داره. امروز متوجه خون در قسمت ... شدم چجوری این ناحیه رو میشه تمیز نگهدداشت و اون ماده سفید رنگ رو پاک کرد؟؟؟
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- پسری دارم ۱۴ ماهه ۱۱ کیلو وزن هرچند ساعت چند سی سی به پسرم سیفکسیم ۱۰۰ بدهم
لطفا راهنماییم کنید آب ریزشبینی سبز رنگ کمی بی تابی شبانه
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
- ویتامین اد
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسر من۵ماهش ماه پیش۵روز ب خاطراسهال واستفراغ بستری شد بعدگفتن ک اد رو ندم چون باعث میش مدفوش شل بشه بعد الان دوباره دارم بهش میدم شل شده شیرخشکی هم هست پدی لاکت میدادم دیگ نمیدم الان باید قط کنم اد رو؟
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- آبریزش بینی
سلام پسرم ۱۸ماهشه ابریزش بینی داره بیست روز هست دارو هم خورده خوب نشده چی بهش بدم
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم از وقتی به دنیا آمده خس خس سینه داره آیا طبیعیه یا نه
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام جناب دکتر من بچه دو سال و نیم دارم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته ولی مقدار دوز مصرفی را ننوشته چه طوری بهش بدم ؟
- شیرخشک اچ آ
سلام آقای دکتر به جای شیرخشک پپتی که کودک استفراغ میکنه میشه نان اچ آ داد؟؟ یا آپتامیل اچ آ؟
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو

