Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمدن خون از سینه
باسلام.پسرم یکسال و نه ماه سن داره و یک هفته ای میشه که متوجه شدم از نوک سینه سمت راستش خون میاد.به لباسش چند قطره خون می بینم
- سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7سالشه صورتش زرد شده و خیلی وقته غذا میخوره یدفه میاره بالا ولی صورتش زرد شده یک ماهی هست
سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7ساله دارم غذا میخوره بالا میاره در هفته یکبار آنان یک ماه هست صورتش زرد شوده
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- دون دون قرمززدن بدن کودک بعدازتب
باسلام جناب کودک پسر۴ساله ما بعداز۳ روزتپ کردن رویه شکم سینه وگردن وکمی پشتش شروع کرده دونهای ریزقرمززده چکارکنیم واین جوشها چیست اشتها به غذاهم خیلی نداره زودسیرمیشه ممنونم ازراهنمایتان
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- دکتر جان دختر بچه واکسنهیجده زددهروزاستدیگرنمیتواندسرپابهایستادلطفاپاسخیماه زد
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟

