Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده سرکودک
سلام.پرم شش ماه ونیم هستش از اول پشت سرش نزدیک گوشش سمت راست ی غده اندازه نخود سفت هستش.بردم ی دکتر گف طبیعی هست اون یکی گفت اگه حرکت کنه طبیعی هست.ولی ماله این استخونی هست انگار از جمجمه زده بیرون
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- داروی نوزاد
سلام من نوزاد ۳۵ روزه دارم که داروی پدی لاکت براش گرفتم وداروی (بیوپد+ویتامین دی) دارم آیا این دارو اثرات مثل هم دارند نمیتوتم هردو رو مصرف کنم؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید نوزاد پنج ماهه دارم سرماخوردگی گرفته دکتر شربت سیفیکسیم 100 بهش داده چقدر بهش بدم چون میزانش رو تعیین نکردن
- ریفلاکس
سلام دخترم یکسال ودوماهشه شیر منو میخوره.ولی وقتی شیر میخوره بالا میاره .آیاشماعکرمیکنین دچاره ریفلاکس شده یانه.درمانش چیه
- Maximizing Income by choosing a Broker for Quick Home Sales
- استفراغ
سلام نوزادی۳ماهه دارم که ازیک ماهگی به بعدهر روز استفراغ میکند گاهی روزی یک بار گاهی ۲بار.استفراغش هم خیلی زیاده به حدی که تمام لباس های خودش ومنوکثیف میکنه،شیرهم زیاد نمیخوره خودم هم ازترس این که استفراغ کنه بهش شیرکم میدم.دلیل استفراغش چیه من مسائل بهداشتی روهم رعایت میکنم
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- یبوست
سلام آقای دکتری
دخترم شش ماهشه در اوایل تولد شکمش درست کار میکرد روز چندمرتبه امابعد دوماهگی شکمش سه روز یه بار یا چهار روز میشد و موقعی که کار میکرد مدفوعش نرم بود اما آبکی نبود.البته بعضی موقع بدلیل اینکه باد با بوی بد از شکمش خارج میشد خودم پنبه گوش که تووروغن زیتون زده بودم واردمقعدش میکردم وبعدش کار میکرد این یعنی یبوست؟در ضمن احساس میکنم وقتی خودم لبنیات میخورم دیر شکمش کار میکنه البته شایدم اینجوری نیست باید چیکار کنم بعدا که باید خودش ماست بخوره چی؟و با شیر گاو حساسیت نداره میخوام فرنی رو با شیر گاو واسش درست کنم.ممنونم - پودر جوانه گندم برای نوزاد ۹ ماهه
سلام وقت بخیر آیا امکان داره به شیرخشک نوزاد ۹ماهه پودر جوانه گندم آماده اضافه کرد؟؟
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر پسر من الان 7ماهشه شما براش قطره میم تجویز کردین روزی 30قطره میخوره اگه بخوام قطره آهن فروم بهش بدم به جای مولتی ویتامین چی باید بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- گرفتگی بینی نوزاد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر ۷ ماه و نیمه ای دارم از دیشب گرفتگی بینی شدید به حدی که تنفس عادی هم به مشکل برخورده است به همراه تب خفیف و حالت تهوع و اسهال شده است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی گریه میکند
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟

