Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم ۷ ماهشه و سرما خورده
سلام دختر من ۷ ماهشه الان ۴ یا ۵ روزی هست که سرما خورده آبریزش بینی داره و گلوش چرک گرفته بعضی وقتا سخت قورت میده چیزی رو و همش هم حالش بهم میخوره استفراغ میکنه چیکار کنم تب ولی نداره
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- قد و وزن نوزاد
سلام پسر ۷ماه و۱۰روزه ای دارم وزن تولد۲۸۵۰قد۴۹,وزن فعلی۷۸۵۰,قد۶۵/۵ رفلکس دارد،داروهای انتی رفلکس و کلسیم ویتامین دی، مولتی،اهن مصرف میکند،ایا قد و وزن نرمال میباشد،،ایا قد ش کم رشد نکرده؟
- محل واکسن
سلام اقای دکتر. تا چن روز به محل واکسن نوزاد نباید آب زده بشه؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هشت ماهشه و هفت روزه يبوست داره ، شربت انجير هم دادم طبق ساعت به مدت سه روز ديدم نشد، بعد داروي نعنا سوپرمينت باريج دادم باد شكمش خالي ميشه ولي مدفوع انجام نميده ، روغن زيتون هم ميدم ، چيكار كنم اقاي دكتر
- تنگی نفس
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- دخترم هفت ماهشه
سلام نوزاد 7 ماه دارم خیلی کم اشتا شده چند روزه فقط تمایل ب شیر خشک داره سلاک ک بهش میدم دوست داره ولی باعث یبوست شدید میشه در کل دخترم بیشتر موقعه ها دچار یبوست میشه چکار کنم
- ریفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم با وزن 1400به دنیا اومده الان که یک سال و دوماهشه هفت کیلو هست ریفلاکس معده داره آزمایش هم داده اما هنوز ازمایشسو نشون دکتر ندادم آیا روغن ام سی تی اویل تاثیر گذار هست برای وزنش با این وجود
- س لام
سلام دکتر ببخشید چندسوال داشتم ۱.نوزاد۳۶روزه ام ساعاتی ازشب بدسینگی و گریه میکنه احتمالا کولیک باشه چه درمانی داره آیا و تاکی طول میکشه؟ سوال دوم اینکه یا یکبار در روز مدفوع داره یا روز درمیان حجم زیاد و زور میزنه شیر خودم و روزی ۹۰سیسی شیرخشک بیومیل میدم ایا یبوسته یا اوکیه؟
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- یبوست
نوزاد من تازه وارد ۴ ماه شده و سه روز یا چهار روز یکبار مدفوع داره. چه باید بکنم؟ شیر خودمو میخوره. تا الان مشکلی نداشت جدیدا اینطوری شده .

