Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- پسرم ۴ماهش خیلی سرفه میکنه وصداش گرفته است
سرفه میکنه خیلی صداش گرفته سینه اش هم چرکه
- مصرف چرک خشک کن
سلام دکتر شب بخیر،پسر ۷ ساله و پسر ۸ ماهمو بردم دکتر به پسر بزرگم آموکسی سیلین۲۵۰ و به پسرکوچیکمازیترومایسین ۲۰۰ داد ،دو بار به فاصله ی نیم ساعت آزیترو دادم به بچه ۸ ماهم هر دوبارشو اورد بالا ولی از آموکسی سلین دو سی سی دادم دیگه بالا نیاورد ،اشکال نداره تا ۵ روز روزی دو سی سی از همین آموکسی ۲۵۰ بهش بدم؟؟
- دونه های قرمز روی صورت
سلاماقای دکتر. نوازد چهل روزه دارم که روی لپهاش دونه های قرمز هست. این مشکل خاصی هست؟
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- تب و سرفه
سلام۰آقای دکتر بچم پنج ماهشه دو روزه ک تب داره دسترسی ب دکتر هم نداریم بهش قطره استامینوفن میدم تبش قطع میشه دوباره شروع میشه سرفه اول کم بود الان بیشتر شده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم۰
- اختلال خواب نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکتر نوزاده دوماهه دارم اصلا نمیخوابه پنج دقیقه یه بار بیدار میشه حتی اگه سیر شیر باشه جاشم خشک باشه همینه میشه یه شربت خواب آور معرفی کنین
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه ونیمشه همیشه ماه یکبار یا دوماهی یکبار سرما میخوره وگلوش چرک میشه بعداز استفاده از دارو خوب میشه ولی حس میکنم گلوش خلط داره یا اینکه مشکلی داره همش صدای قورت دادن آب دهانشو میشنوم وزیر گلوش نزدیک ب گوشش ی غده هست تازه امروز دیدمش دست میزنم درد نداره ممکنه بخاطر سرماخورگی یا عفونت گلو باشه و اینکه از روزی که بدنیا اومده تنظیم خواب مناسبی نداره الان بزرگتر شده بازهم خوب نمیخوابه شبی چندبار از خواب بیدار میشه لطفاً بفرمایید چکار میشه کرد اینجای ک ما زندگی میکنم متخصص اطفال درست و حسابی نیست لطفاً ی راهنمایی بفرماید
- قطره مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر.پسر من ۲۳ روزه هستش.الان قطره آد مصرف میکنه.نیاز هست که همزمان قطره مولتی ویتامین هم مصرف کنه؟یا مصرف یکی از این ۲ قطره کفایت میکنه؟
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون

