Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- علت افتادن ناخن کودک
سلام چند هفته پیش ناخن دست دختر افتاد الان ناخن دست دیگه اش داره میوفته
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- سرفه
سلام دکتر از شربتهایی که ترکیب آویشن و عسل هستند میشه به کودک 14 ماهه که سرفه میکنه داد؟دکتر براش شربت دکسترومتورفان و سالباتومول تجویز کرده ولی فایده نداره
- ویتامین
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام نوزاد۳ماهه من سرماخورده سرفه میکنه کمی تب داره چی بدم بهش
- کلسیم بالا در خون کودکان
پسرم ۹ سالشه وقتی به دنیا اومد دکترا گفتن قلبش ۹ میلی سوراخه و سه سال پیش بردیمش دکتر گفت شده ۵ میلی و رو به بهبودی هستش پسرم ی مدته هی میگه پاهام دردمیکنه،باشگاه فوتبال میره و خیلی خیلی تحرکش زیاده از دیوار راست میره بالا اصلا یجا بند نمیشه . بردیمش دکتر ازمایش خون گرفت گفت کلسیم و ویتامین D خونش بالاس گفتن توی ادرارش خون یا کلسیم هست(وقتی دکتر میگفت حالم اینقد بد بود یادم نمیاد گفت خون یا کلسیم)دیشب دیدم به مربیش اروم میگه زانوهام خیلی درد میکنه دنیا رو سرم خراب شده میشه بگین خطرناکه؟چیکاررکنم

