Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- گلوی بچه ۲۵ ماهه چرکی شده
گلوی بچه ۲۵ سالم چرکی شده میخوام بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ما ک پسر است و وزن او ۱۴ کیلو است چ مقدار باید باشد ؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- آبمیوه بعد از غذا
سلام
بعد از غذا به کودک آبمیوه بدم مفیده یا خیر؟
پسرم شش سالشه.
ممنون
- تغذیه ی کودک
سلام خسته نباشید آیا می توان پودر لیدی میل روبرای کودکان نیز استفاده کرد ؟؟؟ پسر من ۴ ساله هست یکماهی میشه غیر از آب و شربت آلبالو وفرنی هیچ چیزی نمی خوره چیکار کنم ؟؟؟
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- تفسیرآزمایش
سلام وقت بخیر . آزمایش کشت ادرار که دوروز پیش برای بردیا جان نوشته بودین جوابش اماده شد چون خودم نیستم و در راه تهران هستم ممنون میشم بفرمایید که دارویی نیازه یا خیر؟ PH 5 Mocus (few) RBC/hpf : 1_2
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- خوردن پماد ب ب کلد
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه پماد ب ب کلد براداشته بود به صورت وبینیش زده بود نمی دونم خورد یا نه خودم که پماد رامزه کردم بدمزه وتلخ بود خیلی خیلی نگرانشم چکار کنم ایا مشکلی پیش میاد درضمن شیرهم خورد بعدش
- واکسن ۶ سالگی
باسلام پسرم دارای آسم تنفسی خفیف ازنوع سرفه می باشد ولی برای استفاده ازداروهایش مقاومت دارد می توانیم واکسن ۶ ساگی رو تزریق کنیم
- سلام پسرم ۵سال و نیمشه یک هفته است سرما خورده و گلوش خلط داره فاویسمی هم هست میتونه شربت آزیترومایسین مصرف کنه اشکال نداره اگر مشکلی نیست هر چند ساعت یکبار قبل یا بعد از غذا
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- عفونت آنفولانزا
باسلام وخسته نباشید آقای دکترخیلی ممنون بابت پاسختون یک سوال دیگه ای هم دارم دخترم۷سالشه وخیلی سرفه میکنه وتب وبی حالی بردمش متخصص دوماه پیش ازش آزمایش گرفتن گفت که عفونت آنفولانزا داره وبه من داروی کو آموکسی کلاو دادوقتی بهش میدم خوب میشه وخوب شدبعد دوباره سرهمون حالت اولش برگشت سرفه وتب وبی حالی الان وقتی این داروروبهش میدم بالا میاره نمیدونم چرا ودیشب هم بردمش دکتر آمپول وسرم زدنش بازهم همین حالت نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم براش هی سرفه میکنه وبالا میاره اگه میشه ممنون میشم جوابم روبدیدیک راه حلی بهم بدید؟؟؟
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد

