Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرانتزی بودن پا
سلام آقای دکتر خسته نباشین یه دختر 14ماه دارم بیمار شما هم هست راه میره زانوهاش حالت پرانتزی داره میشه بهم راهنمایی کنین پیش کدوم دکتر ببرمش ازتون ممنونم میشم چون همش استرس دارم بخاطر پاش.
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- امیر
سلام پسرم دو سالو هفت ماهشه اسهال زرد رنگ چسبناک داره لطف کنین راهنمایی کنید
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- ابریزش بینی نوزاد
سلام دکتر دختر ده ماهه ای دارم ک فقط ابریزش بینی داره چه کارکنم ابریزش بینی قطع بشه ممنون.بعدشبها شیرخودمونمیخوره وتاصبح بی قراری میکنه علتش چی میتونه باشه دکتر درطول روز شیرمومیخوره فقط شبها این طوریه.ممنون میشم راهنماییم کنین
- سرفه خلط دار و آبریزش بینی با مصرف سفکسیم
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ ماهشه چون تب و اسهال خونی داشت بردم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بخاطرعفونت روزی ۴ سی سی الان دوروزه میدم دارو رو ولی سرفه خلط دار میکنه و آبریزش بینی داره قبلش سرفه نمیکرد بخاطر دارو نباشه نکنه به دارو حساسیت داره
- سرفه شدید نوزاد چهل روزه
سرفه شدید همراه باعطسه نوزاد چهل روزه بمنظور رفع نگرانی والدین
- لرزش دست و پا
سلام
نوزادم 3 ماهشه و گاهی در ناحیه فک و لب ها و گاهی در ناحیه دست یا پا لرزش خفیفی دارد؛ آیا خطرناک است؟ از روز تولدش این لرز بود.
- غده در پشت سر
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- نوزادم چهارماهشه شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبدم
سلام. اقای دکتر شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبه نوزاد چهارماهه بدم؟سرماخورده سینش خس خس میکنه خلط داره
- خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- سلام خسته نباشید
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- قرص خوردن
آقای دکتر بنده گفتم مطمئن نیستم خورده یا نه ولی از ساعت 2 عصر تا الان هیچ علامت غیرعادی ندیدم باز هم باید به بیمارستان رفت بعد این همه ساعت؟

