Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
شربت ازیترماسین ۲۰۰ حدود۱۳ ساعت پیش به بچه ام دادم هنوز تبش شدی داره با دارو وشفاف هم پایین نیومده میتونم باز بهش شربت ازیترمایسین بدم
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من چند روز دیگه شش ماهش تموم میشه با اینکه مدفوعش شل است ولی زور میزنه طبیعیه یا نه؟ از اول تولد اینجوری بود. ایا دو روز در میون دفع بکنه یبوسته یا نه؟ ممنون
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- دوز اموکسی سیلین
سلام اقای دکتر دوز مصرف شربت اموکسی سیلین برای کودک هشت ماهه چقدرع و چن ساعت یکبار
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- بیسکویت
باسلام پسر من چند روز که رفته تو نه ماه میتونم بیسکویت مادر بهش بدم و امروز شروع کردم بهش کدو میدم اشکال نداره ممنون از شما
- بی اختیاریادرار
سلام وقت بخیر پسر من ۵سالشه و هنوز دستشویی خودش نکیره و نمیگه ک دستشویی داره و ما بژور میبریمش و شبها هم شب ادراری داره لطفا راهنمایی کنید
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهه ی دارم چند وقت پیش سرماخورده بود بردمش دکتر ب جز داروهای مورد نظرکه بهش داد شربت آرژی پلاس یوروویتال و شربت زینک پلاس یوروویتال بهش داد روزی یک سی سی وزنش هم هشت کیلوونهصد میخواستم بدونم آیا بهش بدم چون من بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست و قطره اهن پرودرال میدم میشه راهنمایی بفرماید ممنون میشم باتشکر
- تب وزدن دانه های ریز در بدن کودک ۳ساله
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- بالا اوردن نوزاد شش ماهه
سلام فرزندم شیش ماهشه و بردیمش برای واکسن صبح بعد شب برای دادن استامینوفن که بهش دادیم یکم بعدش زردآب بالا اورد علتش چیه
- بچه ی هشت ماهه دارم چقد باید سفکسیم بدم
- دختر 21 ماه
سلام اقا دکتر ببخشید دخترم 21 ماهشه سرماخورده به همراه سرفه هایه چرکی و ابریزش بینیش هم عفونی هستش؛دکتر سفیکسیم با برم هگزین تجویز کردن ک داروهاش تموم شدن اما هنو سرفه هاش عفونی هستن و ابریزش بینیش هم همچنان عفونی هسش ب نظر شما شربت پلارژین کیدز به همراه ازیترو مایسین بهش ندم؟ چون ما شهرستان زندگی میکنین
- لوزه چرکی
تب 38.5
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- تب
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید

