Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- مدفوع نکردن
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- عسل دادن به نوزاد
سلام به نوزاد3ماهه مقداری عسل داده شده از اون لحظه تا حالا 5روز گذشته نگرانم با توجه به مطالب داخل اینترنت بوتولیسم شه چه کار باید کرد ممنون ازراهنمایی تان
- زینک
با سلام ایا زینگ سولفات باز شده تا چند ماه قابل استفاده است
- استفاده از کدام دسته از مسکن ها و کورتون ها در دوران شیردهی مجاز است ؟
با سلام دوباره .من یک نوزاد یازده ماهه دارم .من با وجود دیسک کمر شدید و دیسک گردن همیشه سعی میکنم از هیچ دارویی غیر از استامینوفن استفاده نکنم که البته چندان تاثیری در آرام کردن دردم ندارتد . به دکترهای مختلف مغز و اعصاب مراجعه کردم . انواع مختلف قرص های سلکوکسیب و دیکلوفناک .پیروکسیکام و غیره نوشتن و میگن برای بچه ضرری نداره اما وقتی مراجعه میکنم به سایت های دارویی در مورد عوارضش نوشته باید در شیردهی استفاده نشه .متاسفانه دیروز هم بخاطر درد شدیدی که داشتم دکتر آمپول متیل دنیزولون استات تجویز کرد و گفت برای بچه ضرری نداره و من هم زدم اما بعدش متوجه شدم که تا سه روز نباید شیر به بچه بدم .حالا نمیدونم چکار کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید .
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- سرماخوردگی نوزلد ۴ماهه
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم ۳روزه وارد ۵ماهگی شده دوروزه سرماخورده ابریزش بینی با عطسه سرفه هم میکنه شبا بیشتره بردم دکتر یه قطره بینی داده بهش فقط ولی بچم هنوز سرفه میکنه چیکارکنم
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- شیرخشک چی بدم
سلام اقای دکترمن بچم دوماهش بود دورمقعدقرمزبود رفلاکس پنهان وخس خس سینه داشت گفتن الرژیه. و ازدوماهگی شیرخشک نان اچ ا خورده الان هشت ماهشه هیچ علایمی نداره باید چه شیرخشکی بدم یاهم.ن اچ ارو بدم
- خواب
سلام عرضِ ادب دخترم ۸ماهشه و وقتی که شبا موضوعِ خوابش فوقالعاده سخته یعنی جوری میشه که منو همسرم رو واقعا خسته کوفته میکنه با بازی هایی که باهاش میکنیم با بقل و شیردادن و ........ولی نمیخوابه چشماشو مدام میماله و جیغ میزنه ولی در حالی که خوابش میاد دوسنداره بخوابه انگار که میخواب از یه چی عقب بمونه نمیخوابه شربتِ سیموسد هم میدم بهش نیم ساعت قبلِ خواب ولی فایده نداره به هیچ وجه
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- سلام و احترام ؛ زردی پا کودک
دخترم چهار سال و نیم هستش؛ کف پا زرد رنگ هست بعضی مواقع زیادتر میشه؛ بعضی مواقع کم، آزمایش خون دادم کمبود ویتامین دی و آهن داشت؛ قرص خورده اما کماکان زرده
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- کودک
سلام دکتر دخترم ۱۱ماهشه تاحالا غلط نرفته وخیلی کم میخوره شیرخشک هم تاحالا تاکسی سی میخوره چ شیری بدم آیامیتونم ازسینم بگیرمش و شروع کنم ب شیرگاو بهش دادن
- مدفوع زرد
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه ب تازگی مدفوش زرد روشن شیرخشکی هم هست چندوقت ک سرلاکشوبیشترمیدم احتمال داره ازسرلاک باشه؟
- نوزاد
سلام من یک نوزاد 42روزه دارم موقع ادار زیاد گریه میکنه وقتی ک ادار میکنه بعدش آروم میشه آیا مشکلی داره!!
- تخم بلدرچین وتخم مرغ
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم زردی تخم بلدرچین قوی تریاتخم مرغ برای پسرنه ماهه ممنون واینکه بهترین زمان دادن شربت زینک سولفات ک اشتهاروبیشترکنه چ وقت بدمش ممنون

