Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- گردن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه والرژي و رفلاكس داره.دكتر براش زاديتن خارجي و گرانول خوراكي زيناكست تجويز كرد كه دخترم صورتش و پشت پلك هاش ورم كرد و پشت چشمش كهير زد.استفراغ كرد هم شب هم صبح.من دارو رو قطع كردم.امروز دارو ندادم دخترم بشدت سرفه ميكنه و زير گلوش امروز كلي كهير زده و خلط سينه داره كه باعث ميشه حالت تهوّع بگيره. ٢١اين ماه وقت بيمارستان گرفتم براي الرژي اين سرفه و كهير زير گلو كه داره به سمت شونه هاش ميره خطرناك نيست؟ ٥روز مونده كه ببرمش بيمارستان
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- شیر
سلام پسرم ۴۴ روزس میتونم ب پسرم هم شیر خشک ببلاک آی آر روزانه ۴پیمانه بدم بقیه هم شیر خشک معمولی بدهم
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- اسهال
باسلام وخسته نباشید من پسر یک سال ودوماه دارم این دوروزکه اسهال گرفته خواستم بدونم که شما چه شربت یاداروی دیگه توسیه میکنید که بهش بدم ممنونم از شما
- کش و قوس های نوزاد
سلام پسرم سه ماه است شبا روز هاهم بدن خودشو کش و قوس میده دلیلش چیه ببخشید باد معده هم زیاد میده بیرون
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- دورسر
دخترم ۷ماهشه دورسرش ۴۲ونیمه بدوتولد ۳۵ بود طبییعه
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من خودم یک روز فقط دست و پا درد شدید و سردرد و تب اصلا نداشتم بعد از چند روز حس بویایی و چشایمو از دست دادم نوزاد دو ماهه ام هم دو روز تب کرد ولی تبش از ۳۷و نیم ب بالا نمی رفت و یکی از چشماش خیلی قرمز شده بود و بی حال بود الان دو روزی هست تب نداره ولی از امروز بی حاله و دیروز یکم جوش قرمز زیر چانه اش زده بود آیا کرونا داره؟؟؟؟؟
- سلام میتونم شربت نئو زینک هر روز به پسر ۳/۵ بدم
- دررفتگی لگن
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه پاهاش وران هایش هم اندازه اند سرپاکهمیگیرم پاهاش روصاف میزاره باسنش در یک خط است اما چین دوتاپاش هردو 4تاچین دارد اما وقتی نگاه میکنم چین اول دوتاران قرینه نیستن یکی بالاتراست واینکه پاهایش کامل از هم بازمیشن ومشکلی در پوشک کردنش ندارم ایامشکلی درپایش است چون درنت نوشته چین پاقرینه نباشه شاید دررفتگی لگن باشه در ضمن به پشت که میخوابه پاهاش جفت میکنم کاملا هم اندازه است
- ازمایش یکسالگی
باسلام بچه ای که هم رشد قدی هم وزنی و دور سرش خوبه باید ازمایش بده درمانگاه به من گفته این ازمایشات را همه بچه ها در یکسالگی باید انجام بدهند و این ازمایشات مربوط به چه هست ممنونم.
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- شربت
سلام دخترم ۴ سالو نیم دکتر براش شربت اموکسی سیسیلن تجویز کرده ولی یادش رفت مقدار مصرف رو بگه و چن ساعت یک بار مصرف بشه
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- درمان سرفه در موقع غذا خوردن کودک ۸ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۸ماهشه موقع غذا خوردن سرفه میکنه بعضی وقتها هنگام سرفه استفراغ هم میکنه فقط وقت غذا خوردن اینجوری میشه علتش چیست

