Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- انگل
برای درمان قطعی انگل برای کودک چیست
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- اسهال بی رنگ بچه دو ساله
سلام وقت بخیر ..دخترم از دیروز اسهال گرفته و امروز هر بار بی رنگ تر شد تقریبا کرم رنگ خطرناکه
- تاخیر در واکسن ۱۸ماهگی
۲ماه از واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رد شده میخوام بدونم الان مشکلی نداره بزنم وعوارضشو میخوام بدونم
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- ازیترومایسین۲۰۰
برای کودک ۹ ساله چه مقدار باید مصرف بشه که ۲۰ کیلو هست
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- التهاب واژن کودک
سلام دختر من ۲۱ ماهش هست یک ماه هست که دچار التهاب و قرمزی در واژن شده چند بار دکتر بردم حتی دکتر زنان هم بردم ولی خوب نشده شربت سفکسیم مصرف کرد بهتر شد وقتی تموم شد دوباره برگشت لطفا راهنماییم کنید دختر خیلی اذیت میشه
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- سرماخوردگى
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دخترم ۹ ماهشه ودر ماه اول متوجه شدیم که در قلبش سوراخ داره ولی نیاز به دارو نداره دکترش گفت به مرور زمان که بزرگ میشه سوراخ میگیره ولی گفت اگه سرما بخوره یا عفونت کنه احتمال داره از سوراخ قلب به خونش منتقل بشه ،و الان دختر من سرما خورده وسینه عفونت کرده وامروز بدنش جوش های قرمز زده بود میشه بگید دلیلش چیه؟
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید - درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم

