Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت نوریز موکو برای کودک ۹ماهه
باسلام با راهنماییهایی که از شما آقای دکتر گرفتم خدا رو شکر سرماخوردگی پسرم که نه ماهش خوب شده فقط بینیش خش خش می کنه دکتر بردم براش نوریز موکو هر ۸ ساعت تجویز کرد ایا شربت نوریز مو کو برای کودک ۹ ماهه مناسب وعوارضی نداره بعد چند سی سی ممنون
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- عفونت ادرار نوزاد
ازمایش اول هدرار نوزاد یک ماهه دختر با کیسه ادرار گرفته شده باکتری متوسط وکشت ecolieبود مجدد با کاتتر نمونه گرفته شد الان ازمایش زده باکتریfewوگلبول سفید ادرار ۴تا۶ چیکار کنیم
- خوابيدن حين شيردهي
سلام. آقاي دكتر من زمانيكه ب دخترم شير ميدم در حين شيردهي خيلي شديد خوابم ميگيره به زور بيدار ميمونم كه شير بخوره بخاطر چيه كم خوني يا طبيعيه؟
- ورم ناف نوزاد
سلام نوزاد ۵۰روزه نافش ورم کرده و وقتی فشار میدی صدای هوا میده ممنون میشم علت و درمان بگین واینکع خطر داره یا نه؟؟
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- تب در سر نوزاد
سلام خوبی آغای دکتر ببخش بچم ۲ماهه هس واکسنشو زدیم الان تب داره بدنش خوب شده فقط تب تو سرش هس و شیر نمیخوره میشه راهنمایی ام کنین ممنون میشم؟؟
- اسھال نوزاد۷ماھہ
نوازاد ۷ماھہ دختر کہ از دیروز اسھال میکند روزی تقریبا ۵الی ۶مرتبہ اسھال میکند۔از شیر خشک یارانہ ای تغذیہ میکند وآب مرغ ۔فرنی ھم میخورد دلیل این اسھال چی میتونہ باشہ۔ممنون میشم راھنمایی کنید۔
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- قرص سرماخوردگی در شیردهی
ببخشید آقای دکتر دوباره مزاحم شدم. مصرف قرص سرماخوردگی هم در شیردهی مشکلی نداره؟ چون پسرم دوماهه که بود بهش استامینوفن دادم بعد از واکسن یکم زرد شد. یبارم خودم خوردم یکم زرد شد. الان سه ماهشه.
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- بررسی نتیجه ازمایش خون
سلام تقاضای برررسی و خواندن جواب آزمایش خون نوزاد دو ساله را دارم .برای خانواده ای از منطقه محروم هست که توانایی مراجعه مجدد به پزشک را ندارن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان اگر با توجه به جواب آزمایش، نیاز به دارویی هست بفرمایید که در اسرع وقت انجام بدیم.
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- آمپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من به علت آمبولی ریه در ۲۵ هفتگی بارداری تو طول دوران بارداریم آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ استفاده میکردم که به تشخیص پزشک بعد بارداری ام باید استفاده کنم سوالم اینه که آیا این آمپول در دوران شیردنی برای نوزادم عوارضی نداره؟
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟

